Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:30:18 GMT

هشدار وزیر اطلاع‌رسانی یمن به امارات و عربستان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۹۵۲

وزیر اطلاع‌رسانی دولت قانونی یمن به حکومت‌های امارات و عربستان سعودی هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضیف‌الله الشامی وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی در یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: ما سلاح‌ها و امکاناتی در ا ختیار داریم که کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی و دنیا با دیدن آن غافلگیر خواهند شد، زیرا هیچ کسی در منطقه از این سلاح در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  الشامی گفت: اهداف ما در عربستان و امارات توسعه خواهد یافت و ما اهدافی را برای حمله انتخاب می‌کنیم که بر حکومت‌های این دو کشور تأثیر بگذارد و به غیرنظامیان صدمه‌ای نزند.   وی با بیان "امارات جزو بانک اهداف ما است"، افزود: هر کشوری که در ائتلاف متجاوز سعودی شرکت دارد باید بداند که ابزارهای درگیری تغییر خواهد کرد و هر کشوری که در تجاوز شرکت دارد جزو اهداف ما است.   این مسئول دولت نجات ملی یمن با بیان "اما سلاحی دوربرد و پیشرفته در اختیار داریم" اضافه کرد: اگر تجاوز متوقف نشود و فرودگاه صنعاء همچنان تعطیل بماند این سلاح علیه متجاوزان به‌کار گرفته خواهد شد.   وی اظهار داشت: استفاده از پهپادها برای حمله به دشمن و موشک‌ها با هدف بازدارندگی صورت می‌گیرد.   وی گفت: ما امکاناتی برای واکنش به عربستان و امارات داریم و اگر عربستان و امارات به تجاوز ادامه دهند ما روند حملات خود را تشدید خواهیم کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض