Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@05:03:01 GMT

تل‌آویو خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر بر تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۰۹۸

تل‌آویو خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر بر تهران

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در واکنش به هشدار سازمان انرژی اتمی ایران درباره گذشتن از سقف ذخایر 300 کیلوگرمی اورانیوم غنی‌شده طی 10 روز آینده، خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر بر تهران شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای ضمن درخواست از جامعه جهانی برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد که تل‌آویو هرگز اجازه نخواهد داد تهران به سلاح اتمی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» نتانیاهو در واکنش به اظهارات سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران درباره کاهش یا توقف اجرای تعهدات برجامی، گفت: «امروز ایران تهدید کرد که اورانیوم را بیشتر از محدودیت‌های توافق هسته‌ای غنی‌سازی خواهد کرد. این ما را شگفت‌زده نکرد... اسرائیل اجازه نمی‌دهد که ایران اتمی بسازد».
وی همچنین افزود: «در زمانی که (ایران) به تهدیداتش جامعه عمل پوشانده و توافق هسته‌ای را نقض می‌کند، جامعه بین‌المللی باید فورا تحریم‌هایی را که قبلا (لغو کرده بود)، مجددا اعمال کند».

«بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی امروز در نشستی خبری در محل تاسیسات آب سنگین اراک (خنداب) گفته بود که با شتاب گرفتن روند تولید اورانیوم غنی‌شده 3.67 درصد، ذخایر اورانیوم غنی‌شده کشور نهایتا تا ششم تیر از سقف 300 کیلو عبور خواهد کرد.

این اقدامات پس از آن انجام شد که شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ با صدور بیانیه‌ای از توقف برخی اقدامات تهران ذیل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) خبر داده و و به کشورهای باقیمانده در توافق هسته‌ای ۶۰ روز فرصت داد تا تعهدات خود به ویژه در حوزه های بانکی و نفتی را اجرا کنند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مارک بوتنگا، نماینده بلژیک در پارلمان اروپا می‌گوید همه روز در غزه محل انباشت اجساد و گور‌های دسته جمعی می‌یابیم. همه اینها نماد نسل کشی هستند. صد‌ها جسد که برخی از آنها یونیفرم پزشکی بر تن دارند. برخی از آنها با دست‌های بسته اعدام شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
ما تصاویر کودکان را می‌بینیم که تکه تکه شده اند. اتحادیه اروپا در برابر اینها چه می‌کند؟ ما در اینجا همکارانی داریم که شهامت حمایت از اسرائیل را دارند.
اگر بخواهم صادق باشد باید بگویم شرم، به خانه هایتان بروید و دیگر خارج نشوید.
اما اتحادیه اروپا به طور ویژه چه کاری می‌کند؟ وعده میلیون‌ها کمک بیشتر به اسرائیل می‌دهد و حتی تحریم تسلیحاتی اعمال نمی‌کند.
بله می‌تواند این کار را بکند، زیرا در سال‌های اخیر ما تحریم‌های تسلیحاتی علیه بلاروس، جمهوری آفریقای مرکزی، چین، ایران، لیبی، میانمار، کره شمالی، روسیه، سومالی، سودان، سودان جنوبی، سوریه، ونزوئلا، ترکیه، یمن و زیمبابوه اعمال کردیم. اما علیه اسرائیل نه، آنها در امان هستند.
چرا آنها در امان هستند؟
زیرا طرح استعماری آنها از سوی امپریالیسم اروپایی حمایت می‌شود.
در عمل هم این مسئله را با سلاح و میلیون‌ها کمک نشان می‌دهند.
به همین دلیل است که کشتار فلسطینی‌ها بدون همدستی مداوم اروپایی‌ها امکان پذیر نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • بورل: ایران و کره شمالی، کشورهایی هستند که بیشترین تحریم‌ها علیه آن‌ها اعمال شده است