Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@02:21:01 GMT

کرملین: ایران فعلا به تعهداتش پایبند است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۶۴۵

به گزارش فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد از نظر این کشور، دولت ایران فعلا به تعهداتش ذیل توافق هسته‌ای پایبند است.

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس» پسکوف در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اظهارات امروز سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران درباره کاهش یا توقف اجرای برخی تعهدات برجامی، گفت: «ما فعلا بر مبنای این فرض عمل می‌کنیم که ایران به الزاماتش پایبند است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به ادعای مقامات آمریکایی و صهیونیستی درباره نقض تعهدات توسط ایران، گفت: «گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز تایید می‌کنند که ایران تا کنون به تمام تعهدات برجامی‌اش پایبند بوده است».

سخنگوی کاخ کرملین در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره گزارش اخیر یک نشریه آمریکایی مبنی بر هدف قرار گرفتن زیرساخت‌های روسیه با حملات سایبری از جمله سازمان کل برق این کشور، توضیح داد: «آمریکا هنوز به پیشنهاد روسیه برای همکاری در مبارزه با جرائم سایبری پاسخ نداده است».

پسکوف با تایید اینکه بخش‌های استراتژیک اقتصاد روسیه به‌صورت روزانه از سوی کشورهای خارجی مورد حملات سایبری قرار می‌گیرد، توضیح داد: «سازمان‌های مربوطه در حال مقابله با آن هستند. لکن اگر موسسات آمریکایی بدون اطلاع دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور چنین حملاتی را انجام دهند، نشانه‌هایی از آغاز جنگ سایبری (علیه روسیه) است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون خ» پایبند به آداب ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پخش فصل پنجم این مجموعه از ۱۵ فروردین آغاز شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • «نون خ» پایبند به آداب ایرانی
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند