Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@22:38:34 GMT

غیررسمی؛ ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۵۵۰۳

اتلتیکو مادرید تصمیم گرفته ژائو فلیکس را جانشین آنتوان گریزمان کند.

طرفداری- اتلتیکو مادرید، نبرد بر سر انتقال ژائو فلیکس را برده است. در حالی که ستاره ۱۹ ساله باشگاه بنفیکا و تیم ملی پرتغال خواهان زیادی دارد؛ به نظر می رسد اتلتیکو مادرید موفق شده وی را قانع کند تا راهی پایتخت اسپانیای شود.

به گزارش مارکا، کادنا سر و El Chiringuito، اتلتیکو مادرید قصد دارد قمار بزرگی روی فلیکس انجام دهد، زیرا همه در باشگاه مطمئن هستند که وی می تواند جانشین گریزمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتوان گریزمان ماه گذشته اعلام کرد که با پرداخت رقم فسخ ۱۲۰ میلیون یورویی، تیم را ترک خواهد کرد. اتلتیکو مادرید می خواهد همین مبلغ را روی فلیکس سرمایه گذاری کند. آنها همین حالا با مندس و بازیکن به توافق رسیده اند و به زودی به بنفیکا اعلام خواهند کرد که می توانند رقم فسخ را پرداخت کنند. اگرچه تیم اسپانیایی ترجیح می دهد کمی تخفیف بگیرد اما بعید است خیلی منتظر بماند.

منچسترسیتی و یوونتوس، به طور جدی وضعیت ژائو فلیکس را زیر نظر داشتند اما همچنان برای پرداخت بند فسخ ۱۲۰ میلیون یورویی بازیکن، وارد عمل نشده بودند. این بزرگترین خرید تاریخ باشگاه خواهد بود و آنها می خواهند فلیکس را به برندِ جدید تیم تبدیل کنند. مندس ۳۰ درصد از مبلغ ۱۲۰ میلیون یورویی انتقال را از آن خود خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه و آژانس انکشاف و همکاری سوئیس 20 میلیون یورو را برای توانمندسازی جوامع محلی و کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی به افغانستان کمک می کند.

در این اعلامیه آمده است ۱۵ میلیون یورو این کمک‌ها‏ از سوی اتحادیه اروپا و ۵ میلیون دیگر آن از سوی آژانس انکشاف و همکاری سوئیس در اختیار نهاد افغان‌اید و شرکایش قرار خواهد گرفت.

اتحادیه اروپا همچنین افزوده است این کمک‌ها به افراد آسیب دیده در چهار ولایت افغانستان اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!