Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@12:14:56 GMT

نفت خام سنگین امروز در بورس انرژی عرضه می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۳۷۴۷

نفت خام سنگین امروز در بورس انرژی عرضه می شود

پول‌نیوز - سی اس او پالایش نفت شازند، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز، متانول پتروشیمی فن آوران و متانول شرکت متانول کاوه در رینگ داخلی و برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به جز بنزین و گازوئیل پتروشیمی بیستون، برش سنگین و رافینت شرکت پتروشیمی نوری، برش سنگین شرکت نفت ستاره خلیج فارس و نفت خام سنگین شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز گذشته نیز کالا‌های آیزوریسایکل، حلال ۴۰۰، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۶، حلال ۴۱۰، حلال ۵۰۲ و حلال ۵۰۳ پالایش نفت اصفهان، پنتان پالایش نفت کرمانشاه، حلال ۴۰۴ شرکت نفت ستاره خلیج فارس، حلال ۵۰۲ و حلال ۵۰۳ پتروشیمی بیستون و میعانات گازی پالایش گاز ایلام در رینگ داخلی و حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان و برش سنگین و گاز مایع شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رینگ بین الملل بازار فیزیکی عرضه شدند.

درمعاملات این روز بیش از ۲،۰۸۷ تن انواع فرآورده‌های هیدروکربوری به ارزش بیش از ۱۶۹ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران داد و ستد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نفت خام سنگین بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد

فصل آینده لیگ برتر فوتسال نماینده‌ای جدید از اصفهان خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتسال پالایش نفت اصفهان امروز (جمعه) در هفته پنجم مرحله دوم از مسابقات لیگ دسته اول، با نتیجه 6 بر صفر مقابل مقاومت شهید یونسی‌فر یزد به برتری رسید.

با توجه به نتایج رقم خورده در گروه اول رقابت‌ها، پالایش نفت اصفهان با 13 امتیاز در صدر جدول ایستاد و صعود خود را به فصل آینده لیگ برتر قطعی کرد.

انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا

تیم رعد پدافند اصفهان نیز با 13 امتیاز و سه امتیاز اختلاف با فولاد هرمزگانِ رده دومی، صدرنشین گروه دوم است و با یک تساوی در هفته پایانی، به لیگ برتر راه خواهد یافت.

تیم‌های مقاومت البرز و پوشاک حافظ ساری فصل گذشته به لیگ یک سقوط کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی