Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 2 مرد و یک زن که با همکاری یکدیگر مرتکب 10 فقره سرقت به عنف در تاکستان شده بودند، توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان در تشریح این خبر افزود: از چند هفته قبل گزارش سرقت‌های موتورسیکلت در مناطقی از جنوب شهر تاکستان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام می‌شد که با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم برای بررسی سریع این سرقت‌ها صادر و مراتب به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با بررسی‌های انجام شده و گشت زنی‌های نامحسوس به سرنخ‌هایی دست یافتند که مشخصات ظاهری عامل سرقت ها را برای پلیس نمایان می ساخت.

حاجیان با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی یکی از متهمان را شناسایی کردند، اظهار داشت: ماموران پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت های پوششی متهم را دستگیر و به مرکز پلیس انتقال دادند.

این مسئول انتظامی همچنین گفت: ماموران در روند تحقیقات پرونده و در بازجویی‌های فنی- پلیسی به شواهد و ادله ای دست یافتند که نشان می داد از ۱۰ فقره سرقت صورت گرفته توسط متهمان به ارزش ۲ میلیارد ریال سه فقره به عنف بوده و همچنین یک فقره نیز سرقت از باجه بانک در استان تهران به مبلغ ۹۰۰ ملیون ریال است.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: سارق در بازجویی ها به همدستی ۲ نفر که یکی از آنها زن بود اعتراف کرد که در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ نیز توسط ماموران دستگیر شدند.

وی یاداور شد: عاملان این سرقت ها پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان تهران استان قزوین سرقت شناسایی و دستگیر مرکز فوریت های پلیسی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر