Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- کارگاه بین المللی سیاستگذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری با حضور کشورهای جنبش عدم تعهد و چند کشور دیگر (مجموعا ۱۶ کشور) به مدت سه روز در حال برگزاری است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پارک علم و فناوری گیلان، کارگاه بین المللی سیاستگذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری با حضور کشورهای جنبش عدم تعهد و چند کشور دیگر (مجموعا ۱۶ کشور) به مدت سه روز (۲۸ الی ۳۰ خردادماه) در محل وزارت علوم، صندوق نوآوری و موزه علوم و فنون ملک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین آغازین این رویداد با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری ، دکتر وحید احمدی ریاست مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و دکتر آمیتاوا باندوپادهیای دبیرکل مرکز علم و فناوری کشورهای جنبش عدم تعهد و کشورهای درحال توسعه برگزار شد.

دکتر ملک پور معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان نیز در این رویداد حضور یافت.

گفتنی است:  تاکید بر نقش دولت در ایجاد سرمایه های عمومی - نقش کشورهای کوچک به موازات کشورهای بزرگ در اکوسیستم نوآوری ، آموزش چارچوبهای اصلی و تئوریک در زمینه نوآوری به دانش آموزان از دوره مدرسه پیش از ورود به دانشگاه ، نقش نوآوری بر اقتصاد آینده با توجه به کاهش روزافزون ذخایر سوختهای فسیلی ، کاربرد رباتها در ترویج گرایش به فناوری و نوآوری ؛ اهم مطالب مطرح شده در این کارگاه می باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پارک علم و فناوری گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس امروز با حضور مردم شهیدپرور باقرشهر تشییع و در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آیین تشییع شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس صبح امروز همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت با حضور پرشور مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار شد.

 امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان ری از سه‌راه خیرآباد تا پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت باقرشهر تشییع شد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌ شهدا و مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار شد، بار دیگر مردم ولایتمدار با شهدا تجدید بیعت کرده و پیکر این شهید گمنام را بدرقه و در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر

گفتنی است این شهید گمنام از رزمندگان عملیات خیبر است که در جزیره مجنون شناسایی و در منطقه عملیاتی تفحص شده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت