Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:51:57 GMT

جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت غیرعلنی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۲۴۹۹

جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت غیرعلنی برگزار شد

به گزارش ایرنا، نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی رشت امروز چهارشنبه بعد از سه هفته پیاپی برگزار نشدن با حضور ۹ نفر از ۱۱ عضو شورای اسلامی این کلانشهر برگزار شد.

محمد حسن عاقل منش، احمد رمضانپور نرگسی، محمد حسن علیپور، رضارسولی، فاطمه شیرزاد، حجت جذب، حامد عبدالهی، فرام زاهد و اسماعیل حاجی پور از حاضران و بهراد زاکری و سید امیرحسین علوی از غایبان جلسه امروز شورای اسلامی کلانشهر رشت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: در جلسه غیرعلنی امروز شورای اسلامی طرح ها و لوایح در موضوعاتی از جمله جانمایی تنها ایستگاه سنجش آلودگی هوای رشت، نامگذاری معابر، چند مورد کمک مالی، دستورالعمل ماده ۱۶ و ۱۷ بودجه شهرداری رشت، تعیین تکلیف در باره عقد قرارداد شرکت توسعه سازان رودسر در خصوص پروژه های عملیات روسازی در ناحیه یک و سه منطقه دو شهرداری رشت، قمیت گذاری پارکینگ حاشیه ای، نرخ پارکینگ های غیرحاشیه ای در سطح شهر (مسطح و طبقاتی)، بررسی نامه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها درباره حسابرسی مالی شهرداری این کلانشهر و تفریغ بودجه سال ۹۷ شورای اسلامی رشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فاطمه شیرزاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: جلسه بعدی شورای اسلامی کلانشهر رشت دوشنبه آینده برگزار می شود.

شورای اسلامی کلانشهر رشت ۱۱ عضو دارد.

رشت، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

۷۲۸۶ /‏۶۰۳۰

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، شورای امنیت قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای را در رابطه با کشف گورهای دسته جمعی در غزه برگزار کند.

این جلسه به درخواست الجزایر برگزار خواهد شد.

این جلسه قرار است روز سه شنبه برگزار شود و هنوز مشخص نیست چه کشورهایی طی آن به ارائه توضیحات در مورد موضوع جلسه برای اعضای شورای امنیت خواهند پرداخت.

در هفته های اخیر همزمان با عقب نشینی نظامیان صهیونیست از برخی مناطق غزه، گورهای دسته جمعی متعددی درنوار غزه کشف و صدها جسد از آنها خارج شده است.

کد خبر 6096917 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا