Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:26:20 GMT

تعدی به حقوق مصرف کنندگان در حوزه اصناف پذیرفته نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۷۷۸

تعدی به حقوق مصرف کنندگان در حوزه اصناف پذیرفته نیست

گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به ایرنا حاکیست؛ فرهاد دلق پوش در سفر دوره‌ای به شهرستان رضوانشهر در جلسه تخصصی فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: بر اساس تصویب نامه ابلاغی هیئت وزیران هیچ نهادی از جمله بیمه، بانک و دارایی صرفاً به دلیل بدهی حق تعطیل کردن واحدهای صنعتی را ندارد.

وی تعداد واحدهای دارای پروانه بهره برداری صنعتی در رضوانشهر را ۴۳ واحد برشمرد و افزود: از این تعداد واحد صنعتی در شهرستان ۱۶ پروانه در داخل ناحیه صنعتی سکام و مابقی در خارج از ناحیه صنعتی مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلق پوش مشکل اصلی سرمایه گذاری در بخش صنعت در این شهرستان را کمبود اراضی صنعتی جهت توسعه در بخش تولید و صنعت عنوان و تصریح کرد: چنانچه زمینی برای این موضوع اختصاص یابد شرکت شهرک های صنعتی آمادگی کامل برای فراهم سازی زیرساخت‌های بعدی را برای استقرار صنایع دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم توجه ویژه به شهرستان رضوانشهر در حوزه نظارت و تنظیم بازار و نیز ضرورت تشکیل مستمر جلسات کمیسیون‌ها تاکید کرد.

وی به بعد توریستی و گردشگری رضوانشهر نیز اشاره و عنوان کرد: هیچ تخلفی در حوزه اصناف پذیرفته نیست چراکه به اهداف جذب گردشگر و اقتصاد گردشگری در این شهرستان خدشه وارد خواهد کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در خصوص میزان سهمیه آرد نیز گفت: با ستاد تنظیم بازار کشور طی مکاتبه‌ای افزایش حداقل دو برابری سهمیه آرد گیلان با توجه به بحث گردشگر پذیری درخواست شده و برای توزیع مناسب آرد در استان نیز با توجه به ضعف تعاونی روستایی پیشنهاد دادیم که شرکت دولتی حمل و نقل آبادان با ناوگان و امکانات مناسبی که در اختیار دارد این وظیفه را برعهده بگیرد تا وضعیت بهبود یابد.

بیش از سه هزار و یکصد واحد صنعتی و ۱۰۳ هزار واحد صنفی در گیلان فعال است. شهرستان رضوانشهر در غرب استان قراردارد.

۷۲۹۶ / ‏‬ ۲۰۰۷

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی