Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دکتر غلامرضا حسن پور، رئیس بسیج اصناف کشور  ضمن حضور در برنامه ی تلویزیونی سلام صبح بخیر با اشاره به برنامه های بسیج اصناف برای کمک رسانی به سیل زدگان گفت: کمک 100 میلیارد تومانی اصناف برای ساخت منازل سیل زدگان در مرحله سوم خدمت رسانی پیش بینی می شود.

حسن پور بیان کرد: در مرحله سوم طرح جهاد همبستگی ملی، سازمان بسیج متقبل شد 20 هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده را بسازد که این طرح با همت همه اقشار بسیج، به ویژه بسیج اصناف روبرو شد و بسیجیان اصناف به همت اتاق های اصناف، اتاق های بازرگانی سراسر کشور آستین بالا زدند تا در این طرح همچون مرحله قبل رو سفید باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود : جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در مرحله اول و دوم خدمت رسانی بسیجیان اصناف و بازار بالغ بر 42 میلیارد تومان شد. این کمک ها شامل تهیه کالا های اساسی منزل و اقلام اساسی و خوراکی بود.

غلامرضا حسن پور اشکذری ادامه داد: حضور گروه های جهادی متخصص در مناطق سیل زده با همکاری بسیج اصناف و اتحادیه ها به خوبی پیش می رود به نحوی که با درخواستی که از اتحادیه های تخصصی مثل تعمیرات یخچال ، کولر و لوازم برقی داشتیم با استقبال روبرو شد. تعمیرکاران در حال حاظر به صورت شیفتی در مناطق سیل زده به تعمیر لوازم منزل می پردازند.

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در خصوص یکم تیرماه روز اصناف عنوان کرد: بنده یکم تیرماه روز اصناف را به ریس اتاق اصناف ایران و همه صنفوف متدین و حبیب خدا تبریک عرض میکنم و ان شاالله همه برای تحقق بازار اسلامی ایرانی که یکی از مولفه های آن خدمت رسانی به مردم است را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار ممبی گفت: این گروه جهادی ۲۰ نفره با کمک اهالی بخش در قالب دو گروه  به ساخت این مسجد اقدام کردند.
عبدالصالح داستان افزود: این مسجد در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع برای رفاه حال اهالی و استفاده گردشگران و مسافران در این منطقه احداث شد.
وی گفت: برای ساخت این مسجد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد.
خوبپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش ممبی افزود: همه هزینه‌های ساخت مسجد از طریق کمک‌های مردمی و اعضای شرکت کننده در این اردوی جهادی تهیه شد.
فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج هدف اصلی این گروه را محرومیت زدایی از روستا‌ها و توسعه مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد.
رستمی افزود: روستای دره بید از توابع بخش ممبی شهرستان بهمئی است .

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان