Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید اکبر موسوی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش البرز اظهارداشت: با توجه به اهمیت تبیین جایگاه اقامه نماز جماعت در مدارس و تدوین سند جامع اقامه نماز در وزارت آموزش و پرورش، اقدامات مناسبی در راستای گسترش آموزش این فریضه الهی در مدارس البرز انجام می شود.
وی بیان داشت: آموزش و پرورش برای گسترش آموزش ها و تقویت برنامه های فرهنگی در این مجموعه مهم و تاثیرگذار نیاز به حمایت خانواده های دانش آموزان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی یادآورشد: با مشارکت ستاد اقامه نماز البرز دوره ها آموزش نماز برای معاونان پرورشی، مربیان و مدیران مدارس برگزار شد که دستاوردهای خوبی را در بخش نماز مدارس به همراه داشته است.
وی به نقش تربیتی حضورائمه جماعات در مدارس اشاره کرد، خاطر نشان کرد: اقامه نماز جماعت ظرفیت فرهنگی مهمی در کشور به شمار می رود و نقش تربیتی مهمی برای فرزندانمان دارد زیرا دانش آموزان علاوه بر اقامه نماز، از رفتار و منش ائمه جماعات نیز الگو می گیرند.
موسوی تصریح کرد: ضرورت دارد با موضوع نماز و آسیب های اجتماعی، نماز و فضای مجازی با حضور کارشناسان و روحانیون در مدارس بیشتر کار شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیزگفت: روح فعالیت های تربیتی در آموزش و پرورش باید قرآن و نماز باشد.
سالار قاسمی افزود: برای توسعه و تعمیق نماز، اولیای دانش آموزان باید در کنار آموزش و پرورش باشند و نتیجه بخش بودن برنامه های فرهنگی در این خصوص منوط به همراهی و کمک خانواده هاست.
وی ادامه داد: برای پیوند بین مدرسه، خانه و مسجد به منظور گسترش کمی و کیفی اقدامات فرهنگی در خصوص نماز و قرآن باید باید برنامه ریزی شود.
قاسمی یادآورشد: سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز حصن و حصار مطمئنی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان است.
در این دیدار لوح سپاس معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی توسط حجت الاسلام موسوی به مدیرکل آموزش و پرورش استان اهدا شد.

آموزش و پرورش البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.

۲۸۱۹/‏‬ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: به مناسبت ٢٥ شوال، سالروز شهادت امام صادق (ع) ، امروز و فردا ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام سخنرانی و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.
امیرعباس حقیقی‌نیک افزود: شنبه ۱۵ اردیبهشت هم، ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت ف ساعت ۹ صبح، در قالب دسته‌های عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت می‌کنند و ساعت ۱۱ در شبستان امام خمینی این حرم مطهر به سوگواری می‌پردازند.
حقیقی‌نیک گفت: سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • نیمی از مدارس مربی پرورشی ندارند
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)