Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:05:49 GMT

جواب قاطع سپاه به تجاوز در حریم هوایی کشور

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۹۱۴۴

جواب قاطع سپاه به تجاوز در حریم هوایی کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی خطیب جمعه ریگان در جمع مردم خداجوی این شهر با اشاره به هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: تنها راه مبارزه با مواد مخدر پیشگیری وآگاه سازی با این بلای خانمان سوز است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر به فرهنگ همگانی واجتماعی تبدیل شود ابراز کرد:  برخی از قتل‌ها وطلاق‌ها به دلیل استفاده از مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ریگان عنوان کرد ریشه وعلل نفوذ مواد مخدر را می‌توان در دوست ناباب ومحیط ناسالم برشمرد که خانواد‌ها نسبت به فرزندان خود توجه جدی داشته باشند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی در ادامه با اشاره به هفته تبلیغات دینی تصریح کرد: کار‌های فرهنگی هزینه‌های زیادی نیاز دارند که مسوولین در این زمینه توجه جدی داشته باشند.

وی  به سو قصد به جان مقام معظم رهبری در سال ۶۰ اشاره کرد وافزود: علی رغم جراحات شدیدی که در سو قصد به رهبر عظیم الشان ایجاد گردید مشیت الهی بر این بود که انقلاب اسلامی  اوج عزت وبالندگی وشکوفایی خود را با مقام معظم رهبری تجربه کند.

خطیب جمعه ریگان با اشاره به اینکه خداوند متعال نعمتی بزرگ به نام ولایت را به ما ارزانی نموده است  ابراز کرد: پاکدستی رهبری ،فرزندان وبیت رهبری و دخالت نکردن آنها در مسائل اقتصادی امری است که حتی ضد انقلابی‌ها به آن اعتراف کرده اند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی به تجاوز آمریکائی‌ها و رژیم صهیونیستی به حریم هوایی ایران در تعدادی از سال‌ها اشاره نمود وابراز کرد: سپاه مقتدر جمهوری اسلامی تمامی تجاوزات آن‌ها را منهدم نموده است.

وی ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران در سایه ایستادگی ومقاومت به قدرت رسیده است که امروز سپاه پاسداران هر گونه تجاوز به حریم هوایی را جواب قاطع می‌دهد که جای تقدیر وتشکر دارد.

امام جمعه ریگان به مشکلات شهرستان اشاره نمود وابراز کرد: مقداری از جاده روستایی سرزه با تلاش مسوولین شهرستان آسفالت شده است که جای تقدیر وتشکر دارد.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی عنوان کرد: مقداری از این محور سال هاست که بلاتکلیف مانده است وکشاورزان این مناطق به دلیل نداشتن راه ارتباطی مناسب در فصل برداشت خرما محصول آن‌ها در منطقه می‌ماند وخراب می‌شود که این امر باعث خسارات زیادی به کشاورزان منطقه سرزه می‌شود.

وی از مسولین راه وشهرسازی استان خواستار ادامه آسفالت این محور روستایی در این شهرستان شد.

امام جمعه ریگان با انتقاد از اداره راهداری ،حمل ونقل جاده‌ای استان در رابطه با روکش نشدن راه روستایی مهدی آباد ،سلطان آباد جزان ابراز کرد: قرار بود روکش این محور قبل از سال انجام شود، اما با وعده‌های امروز وفردا شاهد تصادفات منجر به فوت وجرح در این جاده غیر استاندارد هستیم.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با تشکر از مسوولین شهرستان در ساماندهی جایگا‌های سوخت شهرستان ابراز کرد: با کدینگ شدن کارت‌های سوخت در استان مجاور کارت‌های سوخت به جایگا‌های این شهرستان کشانده شده اند که این امر بر ازدحام وکمبود سوخت در این شهرستان افزوده است.

وی با اشاره به گلایه مندی مردم از مدیریت جایگا‌های سوخت شهرستان از مسوولین استان وشهرستان خواستار رفع این مشکل در این شهرستان شد.

امام جمعه ریگان در ادامه بیان داشت: محور ریگان به نرماشیر به طول ۴۵ کیلومتر نیاز به تسریع در دو بانده شدن دارد که با توجه به ترافیک سنگین این محور همه روزه شاهد تصادفات منجر به فوت در این محور هستیم.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی از مسوولین استان خواستار تسریع در دوبانده شدن این محور شد.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه ریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی برای استان‌های غربی و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند