Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین فیروزی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان با اشاره به اینکه خدمات یکی از بخش های مهم در استان است، اظهار داشت: ۶۳ درصد ارزش افزوده و تولید ناخالص داخلی و ۵۴ درصد اشتغال استان مربوط به بخش خدمات است لذا باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال رونق تولید مجموعه برنامه هایی که کارگروه های اقتصادی استان دنبال می کنند شامل کمک به حداکثر رساندن تولید و اشتغال واحدهای موجود و کمک به افزایش ظرفیت واحدهایی که کمتر از ظرفیت کار می کنند، است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: کمک به فعال کردن واحدهای تعطیل به شرط اینکه مجموعه الزامات مورد نیاز برای فعال کردن واحد استفاده از چون تکنولوژی و تجهیزات به روز، از دیگر برنامه های اقتصادی استان است.

فیروزی ایجاد واحدهای جدید صنعتی و اشتغالزایی را در دستور کارگروه های اقتصادی استان عنوان کرد و یادآور شد: در راستای رونق تولید به کمک کارآفرینان، سرمایه گذاران و مدیران واحدهای تولیدی نیاز داریم.

وی با تاکید بر اینکه بانک ها برای تامین مالی مورد نیاز واحدها همکاری بیشتری داشته باشند، بیان کرد: دستگاه های اداری و دولتی هم باید کمک کننده مجموعه واحدهای تولیدی باشند و زمینه فعالیت بیشتر آنها را فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با بیان اینکه در جلسه امروز به بخشی از این موضوع از جمله تامین سرمایه در گردش چند واحد تولیدی پرداخته شد، گفت: دستور کار بعدی هم بررسی وضعیت واحدهای تولیدی گروه سما که از سال ۹۲ تعطیل شدند و قبل از آن هم زیاد فعال نبودند، بود.

فیروزی اظهار داشت: سعی کردیم مشکلات سه واحد از این مجموعه هفت واحدی که توجیه اقتصادی دارد را برطرف کنیم تا به چرخه فعالیت بازگردند.

کد خبر 4647212

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان خاطرنشان کرد: باورمندم هنوز تا فعلیت رساندن ظرفیت‌های کامل تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و افغانستان راه درازی در پیش داریم.

به گزارش ایسنا، حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان در شبکه ایکس نوشت: «حضور در جمع فعالان اقتصادی دو کشور ایران و افغانستان در نمایشگاه ‎ایران اکسپو و بازدید از توانمندی‌های صادراتی کشور در کنار میل و اشتیاق بی‌مثال افغانستان به توسعه ظرفیت‌های اقتصادی دو کشور موجب خوشحالی و روحیه مضاعف شد. باورمندم هنوز تا فعلیت رساندن ظرفیت‌های کامل تجاری و اقتصادی دو کشور راه درازی در پیش داریم.

وی همچنین نوشت: امیدوارم با مشارکت همه دلسوزان و توانمندان، گام‌های عملیاتی جهت رفاه هرچه بیشتر دو ملت برداشته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین