Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ،جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون  و یک دستگاه وانت مزدا حامل گیاهان دارویی را توقیف کردند.

سرهنگ صادقی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو ها در بازرسی از آن 10تن ریشه گیاهان دارویی قاچاق و کمیاب به ارزش یک میلیارد و 415 میلیون ریال کشف و 2 متهم را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قاچاقچیان قصد داشتند گیاهان دارویی مکشوفه که از منابع طبیعی ملی به شمار می رود را به خارج از کشور منتقل کنند که با اقدام پلیس ناکام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضایی شدند خاطرنشان کرد: افرادی که به صورت غیرمجاز دست به تخریب و برداشت غیر مجاز گیاهان دارویی و بوته‌های وحشی محیط زیست بزنند توسط پلیس دستگیر و به محاکم قانونی معرفی خواهند شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گیاه دارویی قاچاق حوادث خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهنک حین گشت زنی در محور روستای چاه بنارد – لار در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک ۱۰۵ جفت کفش بچه گانه و ۳۷۶ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد کرده و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان