Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز شنبه شاهد خبر‌هایی از میزبانی اردوی تیم ملی قایقرانی ،قهرمانی تیم آفرود در رقابت‌های قهرمانی کشور،درخشش تیم ملی ژیمناستیک با هدایت مربی قزوینی،مرحله اول لیگ دسته ۲ شنای بانوان استان برگزار شد،کاراته کا الوندی به روی تاتامی کانادا می‌رود و والیبال تاکستانی به تیم لیگ برتری سپاهان پیوست هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزوین میزبان اردوی تیم ملی کانوپولو

چهارمین مرحله اردو آماده سازی تیم ملی کانوپولو از امروز به میزبانی قزوین آغاز می‌شود.

اردوی‌های آماده سازی تیم ملی کانوپولو از ۱ تا ۱۴ تیر به میزبانی شهر‌های قزوین و مهرگان برگزار می‌شود.

ملی پوشان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ مهیا می‌کنند.

درخشش تیم ملی ژیمناستیک با هدایت مربی قزوینی

تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان با هدایت رضا خیرخواه سرمربی قزوینی در رقابت‌های قهرمانی آسیا هفتم شد.

شاگردان خیرخواه در پایان این رقابت‌ها در خرک حلقه و دار حلقه به یک نشان نقره و برنز دست یافتند.

هشتمین دوره رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا به میزبانی اولان باتور مغولستان با شرکت ۸۰ ورزشکار از ۱۹ کشوربرگزار شد.

قزوین قهرمان اولین راند آفرود قهرمانی کشور شد

در پایان این رقابت ها، در کلاس یک قاسم وکیلی از قزوین، در کلاس دو فرشاد ابراهیمی از قزوین در کلاس سه علیرضا نعمتی از قزوین و در کلاس چهار شیرزاد خضری از قزوین قهرمان شدند،تیمی هم قزوین قهرمان شد.

۱۰۰ راننده مرد و زن از ۲۰ استان کشور با هم رقابت کردند.

مرحله اول لیگ دسته ۲ شنای بانوان استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی ۱۵ سال به بالا، دنیا رشوند و یگانه جدی و در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال، شرمینه حاجی پور، سارینا جانی، محدثه ترکه، ساغر توسلی، محنا پناهی و مینو معصومی عناوین برتر مواد مختلف را کسب کردند.

این مرحله از لیگ دسته ۲ با شرکت ۸ تیم در پایگاه قهرمانی استخر شهید رجایی برگزار شد.

کاراته کا الوندی به روی تاتامی کانادا می‌رود

در ادامه رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان سری آ کانادا ۲۰۱۹، بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، در دور اول با برنده کانادا و چین تایپه مصاف می‌کند.

لیگ سری آ مونترال با حضور ۶۵۹ کاراته کا از ۶۷ کشور در کانادا در حال پیگیری است.

والیبال تاکستانی به تیم لیگ برتری سپاهان پیوست

سهند اله وردیان سرعتی زن تاکستانی که فصل گذشته در تیم لیگ برتری فولاد سیرجان توپ می‌زد به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

اله وردیان هم اکنون در اردوی تیم ملی دانشجویی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت دارد.

انتهای پیام/چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است

امیرحسین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر در دو بخش پسران و دختران است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره محل برگزاری مسابقات گفت: با توجه به امکانات خوب دانشگاه آزاد اسلامی همدان و کنار هم بودن سالن مسابقات، خوابگاه و سلف سرویس، مسابقات در این مکان برگزار خواهد شد.

حسنی خاطرنشان کرد: از همکاری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی همدان جهت میزبانی این رقابت‌ها هم تقدیر می‌کنیم که باعث رونق ورزش استان به واسطه میزبانی‌های متعدد ورزشی شده‌اند.

وی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان در این مسابقات بیان کرد: شورای فنی هیئت وزنه‌برداری همدان انتخاب دختران و پسران اقدام به رأی‌گیری کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: بر این اساس عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.

وی افزود: همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

حسنی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری پسران همدان بیان کرد: سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان)، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان)، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان)، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

وی افزود: همچنین بر اساس رأی‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

کد خبر 6089953

دیگر خبرها

  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد