Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:38:47 GMT

۶ هکتار از باغات شهرستان دماوند طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۲۷۴۹

۶ هکتار از باغات شهرستان دماوند طعمه حریق شد

مجید صفری در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی بی احتیاطی از سوی برخی گردشگران و عدم خاموش کردن آتش، متأسفانه ظهر امروز۷ قطعه باغ خصوصی به میزان ۶ هکتار در آتش سوخت.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع آتش سوزی فوراً عوامل ستاد مدیریت بحران شهرستان همچون شهرداری های ۵ شهر شهرستان، بسیج، نیروی انتظامی، منابع طبیعی، هلال احمر و … که شامل بیش از ۶۰ نیرو و امکانات کامل خودرویی بود به محل حادثه اعزام شدند که پس از چندین ساعت تلاش نیروها آتش سوزی اطفا و در حال مهار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با بیان اینکه میزان خسارت وارده هنوز مشخص نیست، گفت: حدود ۴۰ درصد از باغات تازه و دارای محصول گردو بودند و مابقی نیز نیمه خشک بود؛ با توجه به اینکه باغات آتش گرفته، خصوصی بود، برای ورود به باغ با مجوز دادستان این مهم انجام و عملیات اطفا نیز در حال انجام است.

فرماندار شهرستان دماوند از عموم مردم و گردشگران خواست به هنگام مراجعه به طبیعت نکات ایمنی را رعایت کنند و از روشن کردن آتش خودداری نمایند و اگر چنانچه اقدام به روشن کردن آتشی کردند حتماً قبل از ترک محل اقامت از خاموش شدن آن مطمئن شوند.

شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر ۱۰۰ هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از۲بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.

تهرام/۷۲۴۶//‏۶۱۳۹

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

دریافت 3 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین،حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است.

چندکارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه‌های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش‌سوزی شده است.

اولین تصاویر از حریق در هتل پارسیان کوثر محدوده میدان ولیعصر تهران را ببینید.

کد خبر 847595 منبع: ایسنا برچسب‌ها سفر - هتل و هتلداری آتش‌ سوزی خبر مهم آتش‌ نشانی

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • (ویدئو) جزئیات حریق یک هتل در تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند