Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: به هواداران خراسانی قول داده بودم که اجازه جدایی گل‌محمدی را نمی‌دهم. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو خراسان، امروز جلسه‌ای میان فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو خراسان و ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران در دفتر شرکت پدیده شهر خودرو در تهران برگزار شد و در این جلسه سرپرست سرخپوشان تهرانی، درخواست خود را در خصوص صدور‌ رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرهاد حمیداوی با اعلام موضع رسمی باشگاه پدیده شهر خودرو در خصوص جدایی یحیی گل‌محمدی، گفت: ضمن احترام به پرسپولیس و هوادارانش، باید مخالفت خود را با این درخواست اعلام کنم. من این قول را به هواداران خراسانی داده بودم که اجازه جدایی گل محمدی را نمی‌دهم. حالا هم درخواست هواداران پدیده شهر خودرو از یک سو و زمان کم باقیمانده تا آغاز لیگ و خریدهایی که در نقل و انتقالات تابستانی بر اساس لیست گل‌محمدی داشته‌ایم، در کنار هم اجازه نمی‌دهد با این درخواست موافقت کنیم.

وی ادامه داد: ضمنا قرارداد گل‌محمدی با پدیده شهر خودرو دو ساله است و در راستای افق بلندمدتی که ترسیم کرده‌ایم، هزینه‌های زیادی نیز در این خصوص با عقد قراردادهای بلندمدت انجام داده‌ایم.

گل‌محمدی: حضورم در پرسپولیس منتفی شد/ امیدوارم نتایج خوب فصل گذشته را تکرار کنیم


انتهای پیام/

R1434/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی پدیده خراسان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پدیده خراسان یحیی گل محمدی پدیده خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری