Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@05:22:21 GMT

یک تابستان دانشجویی مفید!

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۶۹۳۴

یک تابستان دانشجویی مفید!

خبرگزاری میزان- صفحه ریحانه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی پستی درباره چگونگی گذران اوقات فراغت در فصل تابستان برای دانشجویان را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، صفحه ریحانه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی چنین پستی منتشر کرد:

«اگر دانشجو هستید، احتمالا همه پروژه‌های ترم قبل خود را تحویل داده‌اید و برای یک استراحت تابستانی، راهی خانه شده‌اید؛ اما لحظه‌ها در ایام مغتنم جوانی منتظر شما نمی‌مانند و شاید بهتر است برنامه‌ی مفیدتری را برای تابستان داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما راهکار‌هایی برای ارتقای این دوره‌ی فراغت شما داریم.
برای شغل آینده‌تان رزومه‌سازی کنید
سوابق شما که مجموعه‌ای از عملکرد‌ها و مهارت‌های شماست، در انتخاب‌تان برای ادامه تحصیل و شغل موثر است. دوره تابستان فرصت خوبی‌ست که با انتخاب یک مهارت موثر در رشته‌تان، گزینه‌ای را به سابقه خود اضافه کنید.
زمان کتاب‌های نخوانده است!
کتاب‌ها چه علمی و چه مرتبط با علایق آزاد، دنیای انسان را وسیع می‌کنند و امکان‌های جدید را به شما نشان می‌دهند. برای حفظ بیشتر انگیزه می‌توانید قرار‌های حضوری یا مجازی با دوستان‌تان را برای بحث روی کتاب‌‍‌ها بگذارید.
در شبکه‌های مجازی مدیریت زمان داشته باشید‌
می‌توانید با راه اندازی یک وبلاگ، صفحه، سایت و ... در شبکه مجازی که با حوزه تحصیلی‌تان و دانش به روز آن مرتبط است، خودتان را به استفاده مفید از تلفن همراه عادت دهید. گوش دادن به کتاب‌های صوتی یا خواندن کتاب‌های الکترونیکی نیز راه‌حل خوبی است.
کار‌های داوطلبانه انجام بدهید
اردو‌های جهادی، تدریس در مناطق محروم پایین شهر و فعالیت فرهنگی در پایگاه‌ها و مساجد از جمله کارهایی‌ست که در طول تابستان با فراغ بال بیشتری می‌توان به آن‌ها پرداخت.
دیدار با اقوام را احیا کنید
خصوصا اگر در شهر دیگری دانشجو هستید و در طول مدت تحصیل بخشی از نزدیکان خود را ندیده اید، مواهب صله رحم را در ذهن خود داشته باشید و مترصد فرصت‌هایی برای تجدید دیدار باشید.
مقداری پول در بیاورید!
شما می‌توانید یک شغل کوتاه با مدت فشرده برای خود دست و پا کنید و یک ذخیره مالی بسازید. این کار می‌تواند از طریق مشارکت در یک حیطه پژوهشی و در ارتباط با کارفرمایان مرتبط با رشته شما، یک پروژه عملیاتی در یک نهاد مرتبط، و یا یک شغل خانگی موقت باشد.»
#مهارتهای_زندگی

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر کاربر مجازی دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس هم داشته باشید

دروازه‌بان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه بعضی وقت‌ها باید شانس هم داشته باشید گفت: بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و من مدیون آنها هستم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد گوهری پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که این اتفاق برای شروین بزرگ افتاد. از بچه‌های تیم خیلی خیلی تشکر می‌کنم. خیلی زحمت کشیدند و من مدیون آنها هستم. امیدوارم یک جا بتوانم برای آنها جبران کنم؛ هرچند من هم همه تلاشم را کردم ولی به نظرم بعضی وقت‌ها باید شانس هم داشته باشید. خیلی خوشحالم، ممنون‌دار بچه‌ها هستم و از آنها تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم شانسی برای قهرمانی در جام حذفی دارد، گفت: در جام حذفی هیچ اتفاقی قابل پیش بینی نیست. امیدوارم ما هم بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم. آلومینیوم در سال‌های پیش تا فینال هم آمده است. همه تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ما بیفتد. ما جوانان بسیار خوبی داریم و امیدوارم هر کدام از آنها بتوانند کارهای بزرگی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس داشته باشید
  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس هم داشته باشید
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد