Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@04:55:48 GMT

مشاجره دو عضو شورای شهر در جلسه امروز

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۸۲۸۹

ساعت24 - در جلسه علنی امروز شورای شهر مشاجره‌ای بین محسن هاشمی و حسن رسولی رخ داد. رسولی معتقد بود که هاشمی به او توهین کرده است.

در ادامه صد و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نوبت به بررسی شرط داشتن سابقه کار برای استخدام رسمی و عضویت در هیات مدیره سازمان‌های تابعه رسید.

حجت نظری در مخالفت با بخشی از این شرط گفت: اگر کسی در یک مجموعه کارمند رسمی آن سازمان نیست به معنای عدم شناخت از آن مجموعه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شاید یک نفر نیروی قراردادی باشد اما آن سازمان را بهتر از یک نیروی رسمی بشناسد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در آیین‌نامه استخدامی شهرداری تهران آمده است که کسی می‌تواند استخدام شود که ۵ سال سابقه کار داشته باشد.

نظری گفت: این در حالی است که  نیرویی داریم که ۱۴ سال سابقه کار دارد اما چون نیروی رسمی نیست نمی‌تواند به عضویت هیئت مدیره آن سازمان در بیاید.

در این بخش از جلسه شورا شهربانو امانی تذکر آیین‌نامه‌ایی داده و نسبت به آغاز صحبت از سوی رسولی تذکر داد.

امانی گفت: الان دیگر فرصت آقای رسولی گذشته و نباید ایشان صحبت کنند.

محسن هاشمی گفت: بنده هم موافقم الان دیگر فرصت اظهارنظر مخالف و موافق به پایان رسیده است و آقای رسولی آن زمانی که فرصت داشتند باید حرفشان را می‌زدند اما وقت تلف شد.

رسولی نسبت به سخنان هاشمی واکنش نشان داد و قصد ترک جلسه را داشت که محسن هاشمی به او گفت: از شما بعید است بخواهید اینگونه رفتار کنید.

رسولی به هاشمی گفت: شما به من توهین کردید که گفتید وقت تلف می‌کنم.

هاشمی گفت: من نگفتم شما وقت شورا را تلف می‌کنید گفتم با این سخنان وقت به طور کلی تلف می شود.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم