Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین صیرفی مدیرکل روابط عمومی دادستانی کل کشور از دیدار مسئولان عالی رتبه دادستانی با مردم خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین: محمدحسین صیرفی مدیرکل روابط عمومی دادستانی کل کشور از دیدار مسئولان عالی رتبه دادستانی با مردم خبر داد.

وی در رابطه با جزئیات این خبر اظهار کرد: نظر به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم استماع درخواست‌های مردمی و رسیدگی به آن و نیز با توجه به تاکیدات دادستان کل کشور مبنی بر توجه به مطالبات مردمی و پاسخگویی شفاف به خواسته‌های آن‌ها و با توجه به نامگذاری روز دوشنبه سوم تیر ماه سال جاری از طرف ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه تحت عنوان "دیدار مردمی مسئولان عالی قضایی" مقرر گردید حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور و معاونین و مدیران کل دادستانی در تاریخ مذکور با حضور در دادسراهای تهران و شهرستان‌های تابعه اقدام به برگزاری دیدار مردمی و ملاقات عمومی کرده و درخواست‌ها و مطالبات آنان را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در رابطه با اینکه مقامات مسئول در چه مجتمع‌هایی حاضر خواهند شد گفت: حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور با حضور در یکی از دادسراهای تهران، بختیاری دادیار دادسرای دیوانعالی و رئیس دفتر دادستان کل با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، خرم آبادی معاون نظارت و هماهنگی امور دادسراها و ضابطین دادستانی کل با حضور در داسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرری، امیری اصفهانی معاون سیاسی امنیتی دادستانی کل با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دماوند و جاویدنیا سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم با مردم دیدار چهره به چهره خواهند داشت.

وی افزود: همچنین نوری معاون پیگیری امور اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز دادستانی کل در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت، عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان یافته در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان، حشمتی معاون قضایی دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین، خشنودی مشاور دادستان کل کشور و مدیرکل دفتر پیگیری امور مبارزه با قاچاق کالاو ارز در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس و قاسمی مدیرکل اجتماعی، فرهنگی و منابع طبیعی دادستانی کل در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پردیس حضور یافته و به مشکلات و مطالبات مراجعان رسیدگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است

محمد رادمهر فرماندار ویژه شهرستان میناب در حاشیه برگزاری آئین روز شوراها در بخش سندرک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: یکی از ابعاد مهم جمهوری اسلامی ایران، شوراها هستند، شوراهایی که قانون اساسی برای تمام سطوح آن را دیده است.

وی افزود: کشور در سطح کلان دارای شوراهای عالی بسیاری است تا تصمیمات مهم ملی از حوزه امنیتی گرفته تا مباحث مرتبط با حوزه تقنین بر اساس خرد جمعی گرفته شود.

معاون استاندار هرمزگان و سرپرست فرمانداری ویژه میناب، عنوان‌کرد: مجالس کشور، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شوراهای استان‌ها، شوراهای شهری و روستایی و حتی هیأت دولت و کارگروه‌های تخصصی استانی بر اساس شورا بودن و خرد جمعی اداره می‌شوند و این از افتخار نظام اسلامی است.

رادمهر تأکید کرد: هنر انقلاب اسلامی این است که در تمام سطوح اعم از شهرها، بخش‌ها و روستاها کار را به دست خود مردم سپرده است و مردم با انتخاب نماینده اراده خود را بر امور حاکم می‌کنند.

وی افزود: در نظام اسلامی گره‌گشایی از کار مردم در اولویت کار مدیران قرار دارد و شوراها و منصوبین شوراها از آن جایی که به نمایندگی از مردم در مرکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی قرار گرفته‌اند باید اهتمام و مواظبت بیشتری در انجام وظایف محموله داشته باشند و کارها را به احسن وجه پیگیری کنند.

فرماندار ویژه میناب عنوان‌کرد: شوراها حلقه وصل مردم با ارکان حاکمیت هستند و پیوند حاکمیت با مردم را تکامل بخشیده و قوی‌تر می‌شوند؛ انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی مردمی با این ساختار مردم را در تصمیم‌گیری‌ها صاحب نظر قرار داد چرا که برای جامعه پر تراکمی مانند ایران امکان نظر خواهی از تک تک مردم وجود ندارد و مردم بایستی از این طریق اراده خود را به نمایش بگذارند.

رادمهر در پایان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم از بدو آغاز به کار افزایش نقش مردم در تصمیم‌گیری‌ها را در اولویت کار خود قرار داده است و سعی کرده حلقه‌های وصل با مردم را تقویت کند، امر مقام معظم در نامگذاری سال و تأکید بر روی مسئله مردمی‌سازی ضمن اینکه تائیدی بر مشی دولت بود تلاش در حوزه مردمی‌سازی را جدی‌تر کرده است.

وی تاکیدکرد: در مجموعه اداری شهرستان میناب، از همه شوراها حمایت خواهیم کرد تا بتوانند مردمی‌سازی را بیش از پیش دنبال کنند از این رو افزایش مشارکت مردم در ابعاد و ساختارهای مختلف جامعه اولویت کارمان در تعامل با شوراها قرار گرفته است تا نشاط در روستاها و شهرهای شهرستان میناب افزایش یابد.

کد خبر 6088919

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان