Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير شعب استان هاي البرز، قزوين و زنجان بانک ايران زمين در ديدار با رئيس دانشگاه علمي کاربردي واحد شانجان از آمادگي اين بانک براي ارائه خدمات به اين واحد علمي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، مدير شعب استان هاي البرز، قزوين و زنجان بانک ايران زمين در ديدار با رئيس دانشگاه علمي کاربردي واحد شانجان از آمادگي اين بانک براي ارائه خدمات به اين واحد علمي خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين ديدار که در محل دانشگاه و کارخانه توليدي متعلق به دانشگاه برگزار شد، رئيسي مدير استان ضمن اشاره به نوع فعاليت دانشگاه علمي کاربردي که تلفيقي از علم، صنعت و هنر است افزود: دانشگاه جامع مي تواند در بهبود شرايط اقتصادي و کاهش نرخ بيکاري سهم بسزايي ايفا نمايد. سپس با اشاره به فضاي دانشگاهي، اعلام آمادگي کرد که بانک ايران زمين با تکيه بر توانمندي پرسنل، امکانات و پتانسيل موجود مي تواند نياز دانشجويان،کارکنان و پرسنل شاغل در دانشگاه و کارخانه را برطرف نموده و کليه خدمات بانکي را به بهترين و سريعترين نحو ممکن ارائه نمايد.
وي با اشاره به چشم انداز و شعار بانک ايران زمين در سال 1400و تبديل شدن به بانکي ديجيتال، به برخي از خدمات ديجيتالي بانک از جمله (نخبه کارت) اشاره و توضيحاتي در اين خصوص ارائه داد.
رئيس دانشگاه توضيحاتي در خصوص نحوه فعاليت، فروش محصولات و چگونگي تعامل با شرکتهاي خريد مواد اوليه را ارائه کرد.
وي در ادامه از روند توليد محصولات و توسعه کارخانه توضيحاتي را بيان و به منظور افزايش توليد و گسترش فعاليتهاي خود، خواستار همکاري دو جانبه شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی