Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرنژادی گفت: کشاورزانی که گندم‎های خود را به مرکز دولتی تحویل ندادند و در انبارهای شخصی نگهداشتند این انبارها را به سامانه صنعت، معدن و تجارت استان خبر دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، « عبدالصالح کردنژادی» امروز(سه شنبه 4 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برداشت محصولات گندم، جو و کلزا در شهرستان بندرترکمن به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرجهاد کشاورزی بندرترکمن ادامه داد: پس از فصل برداشت برخی از کشاورزان علاقمند هستند که کشت تابستانی پنبه، سویا و یا آفتابگردان داشته باشند و این کشاورزان حتما به مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه و با کارشناسان کشاورزی در ارتباط باشند و مشاوره لازم را دریافت کنند.

 

کرد‎نژادی بیان کرد: انتخاب نوع محصول، میزان بذر مصرفی، انتخاب نوع بذر و کود قبل از کاشت و ... از موضوعاتی است که می‎توانند کارشناسان جهاد کشاورزی در زمان کشت به کشاورزان کمک کنند.

 

وی گفت: حتما باید بذر و کودها از مراکز دولتی کشاورزان تهیه کنند، برخی کشاورزان نیز به دنبال آیش گذاشتن اراضی هستند و قصد کشت محصولی را در تابستان ندارند و حتما بقایای گیاهان در مزارع را شخم بزنند تا برای پاییز زمین حاصلخیز و آماده کشت شود.

 

مدیرجهاد کشاورزی بندرترکمن افزود: کشاورزان گندم‎های خود را برداشت کردند و به مرکز دولتی تحویل ندادند و در انبارهای شخصی نگهداشتند و قطعا این انبارها را به سامانه صنعت، معدن و تجارت استان خبر دهند چرا که ممکن است به عنوان کالای قاچاق محسوب شود و پیگیری حقوقی در این خصوص اتفاق بیفتد.

 

کردنژادی افزود: سهمیه کود به شهرستان‎ها اختصاص می‎یابد و برای کشت محصولات پاییزه عادی خود مراکز جهاد کشاورزی حضور یابند و قرارداد خود را انجام دهند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد غنی سازی اوقات فراغت مجلس اردبیل بیرجند خطبه نماز جمعه نماز جمعه کشت محصول توصیه کشاورزی برداشت گندم گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است