Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@05:10:12 GMT

باز ماجرایی مثل پرسپولیس و طارمی است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۹۶۳۶

در خصوص قرارداد موسی کولیبالی مدافع نفت مسجد سلیمان که روز گذشته با این تیم تمدید شد اما این بازیکن امروز به فولاد خوزستان پیوست، گفت: کولیبالی دیروز با ما به توافق رسید تا قراردادش تمدید شود و حتی قرارداد خود را امضا کرد و ما آن را دراختیار داریم. او حتی صبح امروز به باشگاه آمد و بابت مطالباتش یک فقره چک ۱۵۰ میلیون تومانی از باشگاه نفت مسجد سلیمان گرفت و آن را همین امروز نقد کرد، اما حالا می‌بینیم که عکس امضای قرارداد او با باشگاه فولاد خوزستان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار ورزشی_ وی ادامه داد: جالب اینجاست که در جلسه تمدید قرارداد که روز گذشته انجام شد، حبیب رضایی مدیرعامل فولاد خوزستان هم در این جلسه حاضر بود و چند مسئول رده بالای اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان می‌توانند شهادت دهند که رضایی گفت بازیکنان خیلی خوبی را تمدید کردید و ما می‌خواستیم او را جذب کنیم، اما با تمدید قرارداد شما دیگر نمی‌توانیم با او قرارداد ببندیم. حالا ما می‌بینیم که فولادی‌ها با کولیبالی قرارداد امضا کردند و این برای ما عجیب است. شک نکنید که از طریق مجاری قانونی و قضایی این کار غیراخلاقی را پیگیری خواهیم کرد و از باشگاه فولاد شکایت می‌کنیم. 

سلیمانی افزود: مطمئنا با دادن پیشنهاد بیشتر به این بازیکن او را تحریک کردند تا زیر قراردادش بزند، اما با کاری که باشگاه فولاد انجام داد، ما این باشگاه را از نقل و انتقالات محروم خواهیم کرد، چرا که آنها همان کاری را کردند که بین باشگاه ریزه‌اسپور، باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی رخ داد و دیدید که باشگاه پرسپولیس محروم شد. البته باشگاه فولاد خوزستان از این کارها زیاد انجام داده و دیدید که در ماجرای بلبلی هم آنها چه کاری انجام دادند. متأسفانه این باشگاه مشغول این روند غیرقانونی و غیراخلاقی هستند و بیشتر از همه برای حبیب رضایی متأسف هستم که او خود فرزند قوم بختیاری و شهر مسجد سلیمان است، اما چنین کاری با تیم شهرش انجام داد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نفت فولاد فولاد خوزستان ورزش و جوانان پرسپولیس باشگاه پرسپولیس استان خوزستان پرسپولیس چک مسجد نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر درباره دو خرید زودهنگام این باشگاه برای فصل بعد صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پی‌یرو آئوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (دوشنبه) این تیم مقابل اینتر در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و ثبت بیستمین قهرمانی نراتزوی در تاریخ این رقابت‌ها، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» درباره احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید بیشتر به ترکیب این تیم در حالی که پیوستن مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی به اینتر در تابستان پیش‌رو قطعی شده، گفت: ما پیش از این کارهایی انجام داده‌ایم و پنهان‌کاری دیگر فایده‌ای ندارد.

انتقال طارمی به اینتر به عنوان بازیکن غیر اروپایی

وی افزود: ما با دو بازیکن قدرتمند (اشاره به طارمی و زیلینسکی) قرارداد (پیش‌قرارداد) بسته‌ایم که آنها به گروه مهمی خواهند پیوست. ما نمی‌خواهیم ترکیب بزرگی ایجاد کنیم، چون راز کار ما این است که همه را درگیر کنیم و شما فقط می‌توانید این کار را با ایجاد تعادل مناسب و استفاده حداکثری از منابعی که در حال حاضر دارید، انجام دهید. شاید تا حدودی فعالیت‌های دیگری نیز در نقل‌وانتقالات داشته باشیم، البته این به بودجه‌ای که در اختیارمان قرار می‌گیرد نیز بستگی دارد. شاید ما اشتباه کردیم که خریدهای فصل بعد‌مان را خیلی زود لو دادیم اما ما این دو خرید را قطعی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی