Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده بهروز ریخته گران گفت: بخش‌های متعدد بانک سرمایه به دادگاه آمده است و بخشی از آن نیز در مرحله دادسرا پیگیری می‌شود و تحقیقات لازم درباره آن‌ها در حال انجام است که این پرونده نیز جزوء همان دسته است.
وی ادامه داد:موضوعات مربوط به این فردی که اسم برده شده هنوز در دادسرا مطرح است و در مورد ایشان کیفرخواست جدیدی صادر و پرونده به دادگاه ارسال نشده است کمااینکه متهمان دیگری نیز در این پرونده هستند که هنوز نحقیقات درباره آنان در دادسرا به اتمام نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اسماعیلی عنوان کرد: اگر دادسرا بعد از اتمام تحقیقات نظری به جلب به دادرسی و کیفرخواست داشت با با صدور قرار از ناحیه دادسرا پرونده به دادگاه ارسال خواهد شد.   گفتنی است در آخرین جلسه دادگاه بانک سرمایه نام برادران ریخته‌گران به صدر اخبار بازگشت رسول قهرمانی نماینده دادستان به صورت مفصل به فساد این گروهک اقتصادی پرداخت.
یک مورد قابل‌تامل در ارتباط با پرونده ریخته‌گران این است که علی‌رغم اینکه پیش از ورود او به بانک سرمایه وی پرونده قضایی باز داشته، اما همچنان به تخلفات خود ادامه داده است؛ یکی از آن‌ها همین پرونده ۸۰ میلیارد تومانی است که بالاتر درباره آن نوشتیم و در قالب یک قرارداد بین بانک سرمایه و یکی از شرکت‌های آقای «ر» صورت گرفت و ارزش آن چیزی حدود ۴۴۵ میلیارد بود، اما پس از اطلاع بازپرس جلوی آن گرفته شد و ۸۰ میلیارد آن به او پرداخت شد و بازنگشت. 
منعب:خبرگزاری دانشجو کپی متن خبر برچسب ها: غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.   به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.   وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • هشدار اقبال لاهوری از تمدن مغرب زمین به ما
  • یازدهمین جلسه دادگاه منافقین آغاز شد
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟