Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه هیچ آشپزخانه تولید مواد مخدر صنعتی در این استان وجود ندارد گفت: سه ماهه نخست امسال نزدیک به یک تن انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ احدالله احدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان گیلان آشپزخانه صنعتی تولید مواد مخدر صنعتی نظیر شیشه و گل وجود ندارد اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال نزدیک به یک تن انواع مواد مخدر در گیلان کشف و 34 باند از عناصر اصلی آن در استان متلاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان، جمهوری اسلامی ایران را پیشقراول مبارزه با مصرف مواد مخدر در سطح جهان خواند و عنوان کرد: برابر اطلاعات پلیس ناجا و تجزیه و تحلیل‌های آماری آشپرخانه صنعتی تولید مواد افیونی و توزیع کننده مواد مخدر در قالب شبکه‌های سازمان‌یافته در سطح استان گیلان وجود ندارد.

90 باند قاچاق مواد‌ مخدر ‌در گیلان متلاشی شد‌کشف بزرگ‌ترین محموله‌های مواد مخدر در قمایلام کم‌ترین آمار در شیوع مواد مخدر را دارد

احدی اقدامات بسیار خوب پلیس مبارزه با مواد مخدر را دلیل اصلی عدم وجود این آشپزخانه‌ها در سطح استان گیلان دانست و تصریح کرد: در سال‌های بین 1392 تا 1393 و با تشدید اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح مرکز کشور، هجوم افراد شاغل در آشپزخانه‌های تولید مواد مخدر صنعتی به سمت استان‌ها شروع شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج)، دستگاه قضایی، بسیج و سپاه بیش از 3 تن مواد مخدر در گیلان کشف و ضبط شد ابراز داشت: در سال گذشته حدود 84 باند از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر نیز که در قالب تیم‌های سه نفره و پنج نفره اقدام به حمل مواد مخدر می‌کردند در گیلان متلاشی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان به برخی از نشانه‌های مصرف مواد مخدر صنعتی در افراد اشاره کرد و ضمن توصیه به خانواده‌ها برای مراقبت از فرزندانشان افزود: قرمزی چشم‌ها، خشکی دهان، از دست رفتن تمرکز، داشتن اشتهاد کاذب، شل شدن عضلات و احساس سردرد از جمله برخی از عوامل مصرف این مواد است.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک