Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، مهدی آشوری رئیس سازمان لیگ برتر والیبال نشسته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تایلند از داوران جوان برای قضاوت دعوت شده بود و همین موضوع باعث شد تا سطح داوری‌ها نسبت به دوره های قبلی بهتر باشد و داوران جوان بتوانند با تجربه در این مسابقات آماده رقابت‌های جهانی و پارالمپیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم داوری ایران از تمام تیم‌های داوری دیگر کشورها بالاتر است و این موضوع با موفقیت رقیه مصطفوی در کلاس‌های آموزشی داوری و قضاوت‌های خوب فریبا احدی و حضور لیلی توکلی در هیات ژوری تایلند نشان داده شد.

آشوری عنوان کرد: باتوجه به این که تیم ملی مردان والیبال نشسته ایران در فینال رقابت‌ها حضور داشت، قضاوت در مرحله رده بندی را بر عهده من گذاشتند و خوشحال هستم که در مجموع داوران ما توانستند نمرات خوبی را از هیات ژوری مسابقات دریافت کنند و عملکرد موفقی داشته باشند.

وی اظهار داشت: در ایران در رشته والیبال نشسته لیگ برتر و لیگ دسته یک به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود و همین امر باعث شده تا داوران ما نیز به صورت حرفه‌ای عمل کنند و نسبت به داوران دیگر کشورها تجربه بیشتری در امر قضاوت داشته باشند و بدون مشکلی دیدارهای مختلف آسیایی یا جهانی را داوری کنند.

رئیس سازمان لیگ برتر والیبال نشسته در پایان گفت: والیبال نشسته ایران هم در بخش تیم‌های ملی و هم در بخش داوری عملکرد خوبی در مسابقات مختلف داشته است و در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم شاهد موفقیت تیم ملی و داوران کشورمان بودیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال نشسته خبرگزاری برنا فدراسیون جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت