Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخورد جدی قوه قضاییه باعث افزایش اعتماد مردم شده است، گفت: شفافیت به سلامت نظام اداری کمک می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به اینکه قوه قضاییه به دنبال این است که سیاست های ارتباطات مردمی را افزایش دهد، گفت: حجت الاسلام رئیسی رویکرد بسیار خوبی را  آغاز کرده است و در جهت اعتماد سازی و شفافیت جامعه تلاش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه افزود: مدیریت و رویکرد قوه قضاییه توسط حجت الاسلام رئیسی در حال حاضر تاثیراتی در افزایش اعتماد عمومی مردم ایجاد می کند.

کاتب با اشاره به برپایی جدی دادگاه های مفاسد اقتصادی و برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدین، اظهار کرد: برخورد جدی قوه قضاییه باعث افزایش اعتماد ملت شده و مسئولین و مردم در هر جایگاه به این باور می رسند که هرکس تخلفی در نظام جمهوری اسلامی انجام دهد با اشد مجازات با وی برخورد می شود.

وی یکی از راهکارهایی که به سلامت نظام اداری کمک می کند را  شفافیت دانست و عنوان کرد: شفافیت اطلاعات، برخورد قضایی و هر گونه تصمیمات موجود در نظام در همه ی قوا و روند رسیدگی به پرونده ها با شفافیت روبه رو باشد به افزایش اعتماد عمومی مردم کمک می کند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، گفت:همه ی نمایندگان در خصوص طرح شفافیت اموال موافق هستند به طوری که موضوعات شفافیت متفاوت است.

کاتب با توجه به اینکه دسترسی مردم و ارتباطات مردمی قوه قضاییه افزایش پیدا کند موجب اعتماد بیشتر می شود، بیان کرد: ارتباط مردم با این قوه باعث ثبات و اقتدار نظام و جلوگیری از تضییع حقوق ملت می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نور که به همت نیروی انتظامی در حال اجراست، مایه قوت قلب و امید مردم به ویژه مؤمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: مردم توقع داشتند با مظاهر بی عفتی و بی حیایی و اینکه بعضاً در کوچه‌ها و خیابان‌ها عده‌ای بسیار هنجارشکنانه رفت و آمد می‌کنند برخورد شود.

وی تصریح کرد: این طرح ثابت کرد که نظام قصد دارد بسیار با تدبیر و حکیمانه این برخورد را انجام دهد اما قوای سه گانه باید در اسرع وقت یک قانون دقیق و کامل در حوزه عفاف و حجاب تصویب و اجرا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق مطرح کرد: اجرای طرح نور به صورت موقتی است تا آن قانون موردنیاز تصویب و اجرا شود و به نظر می‌رسد که تمام نهادهای فرهنگی در این امر در حال کمک هستند.

وی با بیان اینکه هجمه بسیاری از سوی دشمن وارد می‌شود اما نهادهای فرهنگی نیز با تمام توان در حال فعالیت هستند، گفت: با این کار خط ما از دشمن به ویژه مواجب بگیران که مأمور ایجاد ابتذال در ایران هستند جدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: دشمنان در این عرصه هم سیلی محکمی از مردم خواهند خورد و این ملت با اتکا به فرهنگ ایرانی و اسلامی خود پاسخ هجمه‌های فرهنگی ابتذال را خواهند داد.

کد خبر 6088415

دیگر خبرها

  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم