Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:05:40 GMT

فضاهای مازاد نیاز آموزش و پرورش قزوین واگذار شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۴۴۲۲

فضاهای مازاد نیاز آموزش و پرورش قزوین واگذار شود

عبدالمحمد زاهدی عصر چهارشنبه در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: برخی از دستگاه‌های اجرایی تعدادی از فضاهای آموزشی استان را در سال‌های گذشته در اختیار گرفته اند که باید بازپس داده یا در صورت نیاز با آموزش و پرورش در خصوص آنها شفاف‌سازی کنند.
زاهدی با اشاره به دستور دولت مبنی بر شکایت نکردن دستگاه‌های اجرایی از یکدیگر، یادآور شد: این مساله با توجه به وجود پرونده‌های زیاد در دستگاه قضا صورت گرفته اما شکایت دستگاه‌ها از یکدیگر منع قانونی نداشته و در صورت نیاز می‌تواند انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر برگزاری همایش هویت ملی از سوی آموزش و پرورش استان گفت: دستگاه‌های مرتبط استان نیز می‌توانند این اداره کل را در برپایی باشکوه این همایش یاری دهند.
استاندار قزوین با اشاره به دغدغه‌های موجود در خصوص نیاز برخی نقاط استان به فضاهای آموزشی، افزود: کل نیازهای موجود در این رابطه باید مشخص شده تا با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و با اولویت بندی در قالب تملک یا تهاتر اراضی برای رفع این کمبود اقدام شود.
زاهدی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و لزوم برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان، افزود: در این زمینه علاوه بر اداره کل آموزش و پرورش سایر دستگاه‌ها از جمله تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد، میراث فرهنگی، شهرداری، کتابخانه‌ها و سایر دستگاه‌ها نیز برنامه‌هایی دارند که جا دارد تمامی آنها در قالب ایجاد تفاهم نامه به مرحله اجرا درآید.
به گفته این مقام عالی استان، از سوی دیگر برنامه ریزان اوقات فراغت نباید طوری برنامه ریزی کنند تا این مساله تداعی بخش دوران دانش آموزان گذشته باشد.
۶۱۰۱*۸۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین آموزش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان

‌به گزارش خبرنگار مهر، جلال سلمانی صبح سه‌شنبه در همایش بزرگداشت سعدی، اظهار داشت: توجه به برنامه‌هایی که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از جمله رویکردهای تحولی آموزش و پرورش استان اصفهان در این دوره است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرار دارد.

وی افزود: توجه جدی به استعدادهای مختلف دانشجو معلمان مورد اهتمام اداره کل آموزش و پرورش استان و به طور ویژه، ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی قرار دارد و آمادۀ بارورسازی و استفادۀ بهینه از این استعدادها هستیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده، صاحبان همین استعدادها مدیران آموزش و پرورش استان خواهند بود و درصورتی‌که این توانمندی‌ها در دوران دانشجویی بروز و ظهور پیدا کند، آموزش و پرورش خواهد توانست در سال‌های آتی مدیران توانمندی را از این میان برگزیند.

سلمانی تصریح کرد: نمود عینی این رویکرد و استفاده از توان دانشجومعلمان و نومعلمان را می‌توان در نشریۀ پرتو مهر ملاحظه کرد که بخش زیادی از فرایند تولید آن به دست آنان انجام می‌شود و درصدد ارتقای این رویه هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش گرامیداشت سعدی شیرازی، شاعر پرآوازۀ ایرانی، به مناسبت روز بزرگداشت سعدی و در آستانۀ هفتۀ فرهنگی اصفهان به همت ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره‌کل و با حضور جمعی از معلمان و دانشجومعلمان برگزار شد.‌

کد خبر 6086395

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!