Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)، آیین استقبال از پیکر ۱۰ شهید گمنام از محل میدان آزادگان تا مسجد انقلاب بجنورد برگزار می شود.

احیاء محمد امیری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مراسم استقبال از شهدای والا مقام، هشتم تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از شهرستان فاروج ساعت 9 صبح و بعد از آن در شیروان ساعت 11 صبح اجرایی می شود و بعد از آن پیکر 10 شهید گمنام راهی بجنورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی آیین استقبال از شهدای گمنام در مرکز خراسان شمالی را ساعت 18 و 30 دقیقه  از مسیر میدان آزادگان تا مسجد انقلاب اعلام کرد و افزود: مراسم وداع با شهدا همان شب همزمان با شب شام غریبان امام جعفر صادق (ع) در مسجد انقلاب بجنورد برگزار می‌شود.

 

امیری، مراسم تشییع شهدای گمنام را ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز یک شنبه نهم تیرماه از محل مسجد انقلاب تا میدان کارگر اعلام کرد و افزود: پس از تشییع، پیکر مطهر شهدا جهت تدفین به محل های تعیین شده منتقل می شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با بیان اینکه شهدای گمنام در پنج نقطه این استان به طوری که در هر نقطه دو شهید خاکسپاری می شود، بیان کرد: شهرشوقان، شهر تیتکانلو، دهکده مقاومت سپاه، دانشگاه بجنورد و پارک دوبرار مناطقی است که شهدای گمنام تدفین می شوند.

 

گفتنی است؛ پیکرهای ۱۵۰ شهید دوران دفاع‌مقدس که تازه تفحص شده و متعلق به عملیات‌های کربلای ۵، والفجر ۸، رمضان، محرم، مسلم بن عقیل، والفجر یک در فکه، تک دشمن در زبیدات، والفجر ۲ در پنجوین و تک دشمن در عملیات بیت‌المقدس است، همزمان با ایام سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، اردبیل، قزوین، گیلان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، هرمزگان، تهران، خوزستان، بوشهر و سمنان تشییع می شود.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت خبرگزاری شبستان مجلس روزنامه ها استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه بیرجند کانون مساجد ۱۰ شهید استقبال از شهدا شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه

ذبیح الله باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشییع پیکر یک شهید گمنام در این شهرستان اظهار کرد: پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهر نرجه تاکستان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: مراسم وداع با این شهید والا مقام امروز یکشنبه همزمان با نمازمغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان و با حضور گسترده مردم شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار تاکستان اضافه کرد: همچنین پیکر پاک این شهید دوشنبه ساعت ۱۵:۳۰ از مسجد موسی بن جعفر (ع) شهر نرجه تا پارک پردیسان برروی دستان مردم ولایت مدار تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 6097494

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد