Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرناندینیو بازی با پاراگوئه را هم از دست داد.

 

طرفداری- فرناندینیو در تیم ملی برزیل دچار مصدومیت شده است. بعد از مصدومیت در ناحیه زانو راست، فرناندینیو از لیست تیم ملی برزیل برای یک چهارم نهایی کوپا آمریکا مقابل پاراگوئه خط خورده است.

به گزارش منچستر ایوینینگ نیوز، پس از اینکه اعلام شد او در ناحیه مفصل خود احساس درد می کند، هافبک 34 ساله از محافظ روی زانو خود در حین تمرینات استفاده می کرد که باعث به وجود آمدن نگرانی هایی در این هفته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا انتظار می رفت فرناندینیو برای بازی حیاتی بعدی آماده باشد، بازی که جمعه انجام خواهد شد ولی به نظر می رسد او این بازی را از دست داده است. با توجه به محرومیت کاسمیرو، هافبک رئال مادرید و خط خوردن فرناندینیو از لیست بازی مقابل پاراگوئه، به نظر می رسد هافبک تیم ناپولی، آلان جانشین آن ها خواهد شد. تیته این موضوع را تایید می کند:

آلان بازی خواهد کرد و فرناندینیو بازی بعدی را از دست داده است. اگر ما بازی مقابل پاراگوئه را ببریم، احتمالا او برای بازی بعدی مشکلی نخواهد داشت. من گفتم فرناندینیو بازی خواهد کرد اگر 100 درصد آمادگی لازم را داشته باشد و در حال حاضر او آماده نیست.

این همان زانویی است که هنگام بلاک شوت پوگبا در جریان پیروزی دو بر صفر دربی مقابل منچستر یونایتد ضربه خورد و باعث شد او ادامه فصل را ازدست بدهد.

او به موقع ریکاوری کرد تا برای اولین بار در یک سال گذشته بعد از جام جهانی نا امید کننده تابستان گذشته در تیم ملی کشورش حضور یابد. هرچند او  در جریان تساوی صفر صفر مقابل ونزوئلا که به عنوان یار تعویضی به میدان آمد، دچار یک مصدومیت شد. بعد از آن هم فرناندینیو پیروزی پنج بر صفر مقابل پرو را از دست داد و از لیست تیم ملی برزیل برای بازی بعدی هم خط خورده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی سوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت تهران شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در بازی سوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز (یکشنبه) به مصاف هم رفتند که تیم طبیعت با نتیجه 74 بر 68 به برتری رسید.

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید

در دو دیدار قبلی، یک بار طبیعت و یک بار هم ذوب‌آهن برنده شده بودند.

در دیگر دیدار سری مرحله نیمه نهایی، تیم شهرداری گرگان با غلبه بر مهرام در بازی سوم به فینال راه یافت.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت سه پیروزی از پنج بازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 4-1 وولورهمپتون)
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ