Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان گفت: لغو پرواز تهران به بوشهر تأثیر منفی جسمانی و روانی بر تیم شهرداری سمنان وارد کرد و با کوله‌باری از مشکلات عازم بوشهر شده‌ایم. ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی خوش‌اقبال شامگاه پنج‌شنبه پس از شکست 10 بر یک تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان مقابل تیم پارس جنوبی بوشهردر هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه تعداد بازیکنان ما به لحاظ مصدومیت افزایش پیدا کرده است اظهار داشت: بیشتربازیکنان تیم شهرداری سمنان مصدوم بودند و تنها با هشت بازیکن عازم بوشهر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه پرواز روز گذشته تهران به بوشهر لغو شد تصریح کرد: امروز پنج شنبه به بوشهر پرواز رسیدیم و  ساعت 20:45 با تیم پارس جنوبی بوشهر وارد میدان شدیم.

وی با بیان اینکه لغو پرواز  تهران به بوشهر تأثیر منفی جسمانی و روانی به تیم شهرداری سمنان وارد کرد افزود:  با لغو پرواز با فرصت کم بازیکن نمی‌تواند استراحت کند و یک روز قبل از بازی نمی‌توانیم در منطقه باشیم و تیم را با وضع آب‌وهوا و گرمای بوشهر تطبیق دهیم.

خوش‌اقبال با تأکید بر اینکه خستگی سفر هم بار منفی به تیم وارد می‌کند، اظهار کرد: با کوله‌باری از مشکلات عازم بوشهر شده‌ایم.

پیروزی پرگل 10 بر یک تیم پارس جنوبی بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلیلیگ‌برتر فوتبال ساحلی| شکست تیم پارس جنوبی جم در مقابل تیم ایفای اردکان یزدلیگ‌برتر فوتبال ساحلی|تداوم صدرنشینی تیم پارس جنوبی بوشهر

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان بیان کرد: با توجه به لغو پرواز تهران- بوشهر، تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان با یک روز تأخیر امروز، پنجشنبه، 6 تیرماه تهران را به مقصد بوشهر ترک کرد.

وی تصریح کرد: تیم از لحاظ روحی بیمار است  و متاسفانه سازمان لیگ تعطیلات نیم فصل برگزار نکرد و زمان برای بازسازی تیم نداشتیم اما در بازیها آینده شرایط این تیم بهتر می‌شود.

تیم شهرداری سمنان 10 بر 1 مقابل تیم پارس جنوبی بوشهر شکست خورد.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا یک آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی از احسان کارگر هندبالیست آیسکی دعوت کرد تا در اردوی این تیم که ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود شرکت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد