Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:13:46 GMT

روند پروژه های وزارت نیرو در ایلام نامناسب است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۱۹۲۸

روند پروژه های وزارت نیرو در ایلام نامناسب است

شادمهر کاظم زاده در دگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داتش: طبق بررسی های انجام شده روند فعالیت پروژه های وزارت نیرو شامل سد میمه دهلران و سامانه گرمسیری انتقال آب بویژه از مهران به دهلران و سد سیکان دره شهر نامناسب است و باید در این خصوص تسریع شود.

وی بر لزوم تسریع در احداث و اجرا سد ورگر آبدانان تاکید کرد و گفت: این پروژه ها نقش مهمی در توسعه کشاورزی و اشتغال استان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم زاده عنوان کرد: در شهرستان های حوزه جنوبی استان مشکلات زیادی درخصوص آنتی دهی موبایل و کمبود زیرساخت فیبر نوری وجود دارد.

نماینده مردم دهلران آبدانان دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب آنتن دهی تصریح کرد: مردم حوزه جنوبی از این وضعیت ناراحتند و از وزیر ارتباطات می خواهیم هر چه سریعتر در این رابطه چاره اندیشی کند.

وی افزود: مطالعات پروژه بزرگراه پل زال به چیلات دهلران به مناقصه رفته و پیمانکار آن مشخص شده است، پس از پایان مطالعات فاز اجرایی این پروژه با تعیین سرمایه گذار آغاز خواهد شد.

وی افزود :۱۸ کیلومتر از جاده دهلران به اندیمشک به پیمانکار واگذار و مجوز در ردیف بودجه ملی برای احداث جاده ارتباطی میمه به بدره صادر شده است.

کد خبر 4653189

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت نیرو سدسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند