Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل ذوب آهن می‌گوید زنوزی اعلام کرد که به بازیکنان سرباز آن‌ها نیازی ندارد.

طرفداری- سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در مورد وضعیت بازیکنان سرباز این تیم که در تراکتورسازی مشغول به خدمت هستند گفت:

دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان با اتمام فصل فوتبالی کارشان در باشگاه تراکتورسازی به پایان رسیده و باید به باشگاه ذوب آهن برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نام این سه بازیکن را در فهرست تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا ثبت خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه طبق اعلام مدیرعامل تراکتورسازی خدمت سربازی این بازیکنان ۱۹ شهریور به پایان می‌رسد و در واقع آنها ۱۳ روز بعد از پایان فصل نقل و انتقالات خدمت سربازی‌شان تمام می‌شود گفت:

این قانون مربوط به بازیکنانی است که می‌خواهند قراردادی جدید با باشگاه امضا کنند ولی این سه بازیکن یکسال و نیم دیگر با ذوب آهن قرارداد دارند. ضمن اینکه در لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان گفته نمی‌شود که آیا در ایران خدمت سربازی رفته‌اید یا نه؟! بنابراین ما می‌توانیم از این سه بازیکن مقابل الاتحاد عربستان استفاده کنیم و روی این بازیکنان حساب کرده‌ایم. در لیگ برتر ایران هم بعد از ۱۹ شهریور از این بازیکنان در تیم استفاده می‌کنیم. اما خدمت سربازی با فصل فوتبالی متفاوت است.

آذری تصریح کرد:

اکنون که این بازیکنان خدمت سربازی‌شان را در باشگاه تراکتورسازی به پایان رسانده‌اند می‌توانند این دو ماه باقیمانده خدمت‌شان را در یگان نظامی در اصفهان بگذرانند و به تیم ذوب آهن هم کمک کنند. تراکتورسازی هم حق انعقاد قرارداد با این بازیکنان را ندارد و این سه بازیکن متعلق به باشگاه ذوب آهن هستند ضمن اینکه مالک محترم باشگاه تراکتورسازی هم اعلام کرد که قید این بازیکنان را زده است و آنها را به باشگاه ذوب آهن تحویل خواهند داد. ضمن اینکه باید از حس میهن پرستی عزیزان در باشگاه تراکتور به ویژه جناب آقای زنوزی تشکر ویژه کم که با درک بالای خود نشان دادند که نمی خواهند تنها نماینده ایران عزیز را در مقابل تیم الاتحاد عربستان تنها بگذارند. قاعدتا موفقیت ذوب آهن متعلق به کل جامعه فوتبال خواهد بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد

 سعید احمدعباسی، راس تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ انتخاب شد.

سعید احمدعباسی که یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی است، در این مسابقات از بازیکنان تاثیرگذار ایران بود و توانست ۸ گل در این مسابقات به ثمر برساند که یکی از آنها در دیدار فینال و در جریان پیروزی ۴ بر ۱ برابر تایلند بود.

باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد.

همچنین تیم فوتبال تایلند، جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟