Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران کردستانی در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور ۴ مدال رنگارنگ کسب کردند. ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سی و سومین دوره‌ رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور تحت عنوان «گرامیداشت شهدای هفتم تیر» در دو بخش بانوان و آقایان طی روزهای پنجم لغایت هشتم تیرماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات بیش از 400 ورزشکار به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور حضور داشتند و رقابت‌های خود را در مواد مختلف دو بخش بانوان و آقایان رده سنی بزرگسالان برگزار کردند.

تیم کردستان با شش نماینده در بخش آقایان با مربیگری و سرپرستی ابراهیم رحمان مولانی و چهار نماینده در بخش بانوان با مربیگری شیلان بهرامی در این مسابقات حضور و چهار مدال رنگارنگ را کسب کردند.

در نتایج انفرادی بخش مردان، پوریا مینایی و حمیدحقگو در ماده دو 100 متر به ترتیب دو نشان طلا و برنز را کسب کردند و نعمت بادزهره در ماده پرش طول موفق به کسب نشان نقره شد.

همچنین در نتایج انفرادی بخش بانوان نیز فراست میرزانیا در ماده پرتاب وزنه جایگاه سوم و نشان برنز را به خود اختصاص داد.

کمبود امکانات دوومیدانی‌کاران معلول جبران می‌شود!رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی ابقا می‌شوددوومیدانی معلولان بانوان کشور| قهرمانی اصفهان و مازندران در گروه‌های «الف» و «ب»

ورزشکاران کردستانی 3 مدال رنگارنگ مسابقات دوومیدانی ناشنوایان کشور را کسب کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مسابقات دوومیدانی قهرمانی و انتخابی نفرات تیم‌ملی ناشنوایان کشور جهت حضور در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، 122 ورزشکار از 18 استان کشور در این مسابقات شرکت و جهت پوشیدن لباس تیم ملی با هم به رقابت پرداختند.

تیم کردستان با شش ورزشکار و با سرپرستی و مربیگری کیومرث امانی در این رقابت‌ها حضور یافت و توانست سه نشان رنگارنگ را کسب کند.

در نتایج انفرادی ماده پرش سه گام کورش فرهادی ورزشکار صاحب عنوان کردستانی توانست بالاتر از حریفان خود قرار گیرد و نشان زرین طلا را به گردن انداخت و در مواد دو 400 متر و دو 800 متر نیز سیروان زمانی دو نشان برنز را برای تیم کردستان به ارمغان آورد.

گفتنی است؛ بازی‌های آسیایی و اقیانوسیه ناشنوایان 2019 آبان‌ماه سال‌جاری به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 

در مسابقات شنای آزاد پیشکسوتان شمال غرب کشور یونس عباسی جایگاه اول را کسب کرد.

گفتنی است مسابقات شنای آزاد قهرمانی پیشکسوتان شمال غرب کشور بزرگداشت سردار داود یسری به میزبانی اردبیل برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری