Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@20:37:02 GMT

تخلف یک سایت در اعلام قیمت مسکن برخلاف دستور فتا

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۹۸۷۲

در حالی اوایل اردیبهشت امسال پلیس فتا ممنوعیت درج قیمت در سایت‌های واسط مسکن و خودرو را ابلاغ کرد که اخیراً یک سایت اقدام به انتشار آگهی مسکن به همراه قیمت کرد، رئیس اتحادیه املاک می‌گوید سایت "ک" با همکاری وزارت راه این کار را انجام داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از نوسانات شدید قیمتی در بخش‌های مختلف از جمله خودرو و مسکن که از سال گذشته تا اوایل امسال این حوزه‌ها را دچار چالش‌های اساسی کرد، رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا اوایل اردیبهشت ماه امسال از حذف درج قیمت‌های بازار خودرو و مسکن توسط سایت‌های واسطه به عنوان یکی از عوامل موثر در افزایش قیمت‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی نوروزی در این باره گفته بود: به واسطه فعالیت سودجویان و تعدادی از دلالان فعال در این حوزه و فعالیت گسترده و سازمان‌یافته این افراد در سایت‌های واسط، شاهد افزایش بی‌رویه خارج از عرف قیمت خودرو و مسکن هستیم.   وی بیان کرد:افزایش قیمت بی‌رویه قیمت خودرو و مسکن باعث ایجاد نگرانی و سردرگمی مصرف‌کنندگان شده و پلیس فتا به منظور ارتقاء امنیت کاربران پیرامون فعالیت در بازا‌رهای آنلاین و سایت‌های درج آگهی در فضای مجازی، جلسات متعددی با مراجعه محترم قضایی برگزار و برابر پیگیری‌های صورت گرفته دستور سرپرست محترم دادسرای ناحیه ۳۱ تهران، حذف قیمت‌های بازار خودرو و مسکن به مدیران سایت‌های واسط ابلاغ شد.   وی تصریح کرد: با رصد دائمی و مستمر فعالیت اینگونه سایت‌ها در بستر فضای مجازی از روز گذشته شاهد حذف قیمت خودرو و مسکن در این سایت‌ها بوده‌ایم و امید است با همکاری و تعامل بیش از پیش مدیران این سایت‌ها با پلیس فتا شاهد ایجاد آرامش و ثبات نسبی و کاهش التهاب پیش آمده باشیم.     به گزارش خبرگزاری تسنیم، این در حالی است که به تازگی یکی از سایت‌های واسط مسکن اقدام به درج قیمت‌ها کرده؛ البته مدیران سایت "ک" از ترفند درج کلمه "توافقی" برای آگهی‌های خود استفاده می‌کنند، اما وقتی کاربر روی فایل مورد نظر "کلیک" می‌کند قیمت آگهی را می‌تواند مشاهده کند.   رئیس اتحادیه مشاوران املاک می‌گوید سایت "ک" با همکاری و توافق وزارت راه و شهرسازی اقدام به درج قیمت‌ها کرده و ما با این کار بر اساس تاکید پلیس فتا مخالفیم.   مصطفی قلی‌خسروی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با تاکید بر این که پس از ابلاغ پلیس فتا سایت‌های واسط درج قیمت از آگهی مسکن خود را حذف کردند، گفت: این در حالی است که اخیرا سایت "ک" بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و توافق با وزارت راه و شهرسازی قیمت آگهی مسکن را درج می‌کند.   وی با تاکید بر این که ۱۰۰ درصد با این کار مخالفیم، تصریح کرد: با وزارت راه و شهرسازی مذاکراتی داشته ایم مبنی بر این که بتوانیم طرحی را اجرا کنیم تا مردم بتوانند از طریق تلفن‌های همراه به جدیدترین قیمت‌های معاملات ثبت شده یعنی قیمت واقعی محله‌های مختلف دسترسی داشته باشند.   وی تاکید کرد: این کار موجب جلوگیری از هرج و مرج در بازار مسکن می‌شود چراکه قیمت‌های واقعی اعلام شده و دیگر سوداگران و دلالان نمی‌توانند با درج قیمت‌های نجومی در برخی سایت ها، بازار را بهم بریزند. منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و ذوب آهن به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و ذوب آهن در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و ذوب آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و ذوب آهن

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و ذوب آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و ذوب آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750467

دیگر خبرها

  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir