Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، در همایش استاد تراز انقلاب که به همت بسیج اساتید استان البرز با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی مسئول دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه خوارزمی و فواد ایزدی از کارشناسان مسائل آمریکا برگزار شد، مسئولین کانون بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش که به میزبانی دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد؛ از تعدادی از اساتید تراز انقلاب استان دانشگاه ها تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم یعقوب فتحی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد استان البرز با اعلام این خبر افزود: این همایش به بهانه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران به عنوان الگوی استاد تراز انقلاب اسلامی برای اساتید بسیجی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه اطلاق روز شهادت چمران به نام بسیج اساتید جلوه‌ای از ویژگی‌های این استاد گرانقدر را در جامعه زنده نگه می‌دارد؛ افزود: شهید دکتر مصطفی چمران شخصیتی ممتاز، علمی، متدین و انقلابی بود که در ابعاد گوناگون الگویی زنده و قابل اتکاء برای جامعه و به ویژه دانشگاهیان به شمار می‌رود؛ افزود: روز بسیج اساتید حاوی رسالتی سنگین برای نخبه‌ترین قشر جامعه است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با گرامیداشت سی وهفتمین سالروز شهادت دکتر چمران گفت: سی و هفت سال از پرواز عارفانه و جاودانی این استاد بی نظیر می‌گذرد، اما روزهای پرتکاپو، تلاش‌های صادقانه همراه با تلفیقی از علم و عمل، بی‌اعتنا به پیرایه‌های دنیوی به رغم امکان برخورداری از همه آن‌ها فراموش نشدنی است، چرا که به راستی وی استادی بود که علم، عمل و اخلاق همراه با بصیرت و بردباری -که ویژگی بسیجی بودن است - را با این مقام ترکیب کرد.

انتهای پیام /

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج همایش استاد تراز انقلاب بسیج اساتید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج همایش استاد تراز انقلاب بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان عصر سه شنبه و مقارن با هفته معلم، مراسم تجلیل از اساتید و اعضای هیأت علمی برتر مجموعه دانشگاه دامغان برگزار شد.

این آئین که در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد از ۲۰ استاد نمونه و سرآمد و ارتقا یافته قدردانی شد.

رئیس دانشگاه دامغان در این مراسم به کسب رتبه جدید این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در لیست «نیچر ایندکس» که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است، دانشگاه دامغان در جایگاه نهم مؤسسات آموزشی کشور قرار گرفته است

اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌ها علاوه بر مأموریت گسترش کمی و کیفی آموزش و پیگیری راهبرد آموزش‌های کاربردی و مهارت‌محور، نقش تربیت صحیح نسل را نیز بر عهده دارد.

حجت السلام رستمیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دامغان گفت: معلمی با شأن بلند تعلیم و تربیت، ادامه مسیر رسالت انبیای الهی است و رسالت انبیای الهی برداشتن جهل و غفلت از جامعه بشری بوده و این در پرتو تعلیم و تربیت صحیح قابل دستیابی است.‌

وی هدف نهایی از کسب علم و عالم شدن را رسیدن به رشد و عقلانیت دانست و یکی از جلوه‌های آن را تمرکز تلاش‌ها و آثار استاد شهید مطهری بر این محور بسیار مهم معرفی کرد.

کد خبر 6099750

دیگر خبرها

  • اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند
  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت