Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:27:55 GMT

استاندار خراسان رضوی با رئیس‌جمهور دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۵۰۷۰

استاندار خراسان رضوی با رئیس‌جمهور دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی سه شنبه شب با استاندار خراسان رضوی دیدار و علی رضا رزم حسینی به ارائه گزارشی از مصوبات قبلی دولت، طرح‌ها و برنامه‌های آتی توسعه‌ای استان و نیز مسائل و مشکلات موجود و حمایت‌های مورد نیاز از سوی رئیس جمهور و مجموعه دولت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد هماهنگی بین استان‌های همجوار در فعالیت‌های توسعه‌ای مشترک، تبادل تجاری بین استانی و ایجاد هم افزایی منطقه‌ای در مواردی از قبیل مدیریت استفاده از آب، برنامه‌های مشترک توسعه گردشگری و زنجیره‌ای کردن فعالیت‌های توسعه‌ای و اقتصادی بین استان‌ها در این جلسات مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه جلسه با توجه به محرومیت‌ها و برخی عقب ماندگی‌ها در مناطق مرزی این استان‌ها، رئیس جمهور بر ایجاد برنامه‌های توسعه‌ای روستایی و افزایش درآمد مردم در مناطق مرزی و ایجاد سهولت در مبادلات مرزی تاکید؛ و بر ضرورت معیشت مردم و نیز استفاده از ظرفیت‌های مرزی برای افزایش درآمد مرزنشینان اشاره و خواهان برنامه‌ریزی متکی بر مزیت‌های منطقه‌ای شد.
ضرورت تبادل فرهنگی و اقتصادی با کشورهای همسایه و گسترش مبادلات مرزی از جمله دستوراتی بود که دکتر روحانی صادر نمود.

رئیس جمهور در ادامه، برنامه‌های سلامت محور در این مناطق را مورد اشاره قرار داد و خواستار برنامه‌ریزی و ایجاد بیمارستان‌های دو منظوره برای درمان مردم منطقه و گردشگری سلامت شدند.
دکتر روحانی توجه به همزیستی مسالمت آمیز میان قومیت‌ها، ایجاد فضای آرام و همدلی، وحدت و همبستگی در این مناطق و تلاش برای برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت بالای مردم در انتخابات مجلس و ایجاد زمینه لازم و همه سلایق در انتخابات را مهم و ضروری دانست.

همچنین در این جلسه استاندار خراسان رضوی به ارائه گزارشی از هماهنگی‌های ایجاد شده بین نهادی بر توسعه استان و برنامه‌های خود ارائه کرد و بر ایجاد و انعقاد تفاهم نامه با ۷۵ فعال اقتصادی و در ۱۲ منطقه اقتصادی استان اشاره نمود و در خصوص پروژه‌های جدید در استان ازجمله شهرک انرژی جهت ایجاد تأمین و صادرات آن اشاره کردند.
 

کد خبر 4656597

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوي علیرضا رزم حسینی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این بار اهالی مناطق ۱۷ و ۱۸ پایتخت، میزبان رئیس جمهور بودند.

در این گزارش مردم از دیدار چهره به چهره با رئیس دولت و اعضای کابینه برای رفع مشکلات خود می‌گویند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • اسرائیل در باتلاق غزه/ ایران در حال توسعه‌ روابط دیپلماتیک با آسیا
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد