Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:31:59 GMT

جلوی قاچاق سازمان یافته کالا در خوزستان گرفته شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۴۰۳۹

جلوی قاچاق سازمان یافته کالا در خوزستان گرفته شود

عامر کعبی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از آنجائیکه قاچاق کالا به تولید و اشتغال در کشور آسیب می رساند، موضوع مبارزه با قاچاق و قاچاقچیان در دستور کار مسئولان نظام قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: به عنوان نائب رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از گمرک، آمارهای نگران کننده ای در مورد قاچاق از مرزهای کشور به دست ما می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئله قاچاق سازمان یافته در مرزهای کشور از جمله در آبادان بسیار جدی است، اما کسانی که از این طریق سود کلان به جیب می زنند اهل و ساکن آبادان و حتی استان خوزستان نیستند.

کعبی یادآور شد: برای مقابله با قاچاق در کشور تصمیم داریم بازرگانی و تجارت در شهرهای مرزی کشور را رونق دهیم تا صیادان و کشاورزان و مرزنشینان منطقه از منافع صادرات و واردات بهره مند شوند، به نحوی که خود مردم به صورت مستقیم در تجارت مشارکت داشته باشند.

وی با تاکید دوباره بر اینکه عده ای از خارج استان با استفاده از مزایای واردات کالا و معافیت های مالیاتی در منطقه از سودهای کلان بهره مند می شوند، گفت: باید جلوی این مسئله که مصداق بارزی از قاچاق سازمان یافته است، گرفته شود.

کد خبر 4656559

منبع: مهر

کلیدواژه: عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر