Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های اسکیت هاکی قهرمانی جهان از از هفتم تا ۲۴ تیرماه به میزبانی شهر بارسلون در کشور اسپانیا در حال برگزاری است و کاروان اعزامی ایران در رشته‌های اسکیت هنری، فری استایل، سرعت و اسکیت هاکی بازیکنان خود را به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

«کاوه صدقی» امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص افزود: سال گذشته در حالی تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مقام نخست رسید که حتی زمین تمرین نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مدت ۳ ماه است به لطف حسن کریمی (مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی) زمین تمرین داریم. البته وقتی خود را با امکانات و پشتوانه رقیبان مقایسه می‌کنیم، قطعاً کار سختی در پیش است ولی همه بازیکنان برای موفقیت یک دل شدند.

وی گفت: کشورهایی مانند اسلواکی که اتفاقاً همگروه ایران در رقابت‌های جهانی است داری فرهنگ غنی از هاکی است و وقتی به مصاف چنین تیمی می روید، قطعاً کار آسانی در پیش نداریم. با این حال به رغم همه مشکلات، بازیکنان همه توان و انرژی خود را برای موفقیت گذاشتند و اتفاق‌های خوبی در انتظار است.

سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی با اشاره به اینکه حامی مالی بخشی از هزینه‌های کاروان اعزامی ایران به کشور اسپانیا را برعهده گرفته است، افزود: فدراسیون اسکیت بی بضاعت است ولی همه آنهایی که در این نهاد فعالیت می‌کنند، حمایت همه جانبه از تیم‌های اعزامی داشته‌اند که واقعاً جای تشکر و قدردانی دارد. همچنین یک گروه ۵۰ نفری نیز به عنوان پشتیببان تیم اسکیت هاکی ایران را حمایت می‌کنند.

وی درخصوص برنامه‌های پیش روی تیم ملی گفت: چهارشنبه شب تیم اسکیت هاکی به مسابقات اعزام می‌شود و «کریستین مولر» مربی تیم و بازیکنان ایرانی حاضر در خارج از کشور نیز به سایر ملی پوشان می پیونند.

سرمربی تیم‌های اسکیت هاکی ایران افزود: «جرمی رضا پور» از آمریکا، «بنجامین غفاری» از سوئد، «کارن معلم» از آلمان و «کایان فرساد» از آمریکا بازیکنانی هستند که به ما خواهند پیوست تا تمرینات را با تیم کامل پیگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف تیم تبدیل غیر ممکن‌ها به ممکن است، افزود: روز شنبه ۱۵ تیرماه نخستین دیدار ما برابر اسلواکی است و روی کاغذ باید تیم ایران ببازد. ولی همه بازیکنان می‌خواهند باید را به نباید تبدیل کنند. اما هر نتیجه‌ای هم رقم زده شود قطعاً اعتراف می‌کنم که بازیکنان ایران از جان مایه گذاشتند.

صدقی ادامه داد: هند حریف دوم ایران است که باید تلاش کنیم گل نخوریم و پیروزی برابر این تیم دور از دسترس نیست. سومین حریف اسکیت هاکی ایران نیز تیم لاتویا است که هرچند فرهنگ بسیار قوی در هاکی دارد ولی قابل شکست است.

وی با اشاره به عضویت «رامین عتیقه چی» در فدراسیون جهانی اسکیت هاکی اظهارداشت: حضور او در این نهاد بین المللی سبب کمک‌های ارزنده‌ای به تیم ملی می‌شود و می‌توانیم از حمایت‌های او بهره مند شویم.

سرمربی تیم‌های اسکیت‌های ایران به تاکید بر اینکه بازیکن مصدوم در تیم اعزامی ایران نیست، اظهار داشت: «فرشاد مقدسی» کمی مصدوم شد که با تلاش‌های پزشک تیم خیلی بهتر شده و به جمع ملی پوشان بازگشته است.

صدقی درباره اینکه چرا تیم ملی اسکیت هاکی زنان ایران به جام جهانی اعزام نشد؟ اظهار داشت: باید قبول کنیم سطح رقابت‌های جهانی بسیار بالا است و احتمالاً زنان اسکیت هاکی ایران به رغم اینکه مقام سومی آسیا را در کارنامه دارند، شانس کمی برای موفقیت دارند. اما تیم زنان ایران به رقابت‌های کاپ آسیا اعزام می‌شوند تا موفقیت‌های خود را در قاره کهن پیگیری کنند.

وی ادامه داد: ما برای اینکه جایگاه نخست آسیا را کسب کنیم یک زمان نزدیک به ۱۰ ساله را صرف کردیم و برای اینکه در رقابت‌های جهانی نیز به موفقیت چشمگیری برسیم باید یک مسیر ۱۰ ساله دیگری را طی کنیم تا تیم مردان ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان بایستد. به عبارتی موفقیت یک شبه و بدون زحمت و تلاش به دست نمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد که پیش از این برای ۴ بازیکن تیم ملی اسکیت روادید صادر نشد ولی با تلاش صالحی امیری و سایر مسئولان کمیته ملی المپیک این مشکل بر طرف شد که جای قدردانی دارد.

گروه بندی مسابقات:

گروه A: چک، آمریکا، ایتالیا و کانادا

گروه B: فرانسه، سویس، کلمبیا و اسپانیا

گروه C: ژاپن، برزیل و انگلیس

گروه D: سوئد، چین، مکزیک و نامبییا

گروه E: آلمان، چین تایپه، ایرلند و ماکائو

گروه F: اسلواکی، لاتویا، هند و ایران

برنامه مسابقات تیم ایران:

۱۵ تیرماه / ایران - اسلواکی ساعت ۲۱

۱۶ تیرماه / ایران - هند ساعت ۱۶:۳۰

۱۷ تیرماه / ایران – لاتویا ساعت ۱۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از وضعیت باشگاه استقلال می گوید.

طرفداری | اولین جلسه هیات‌ مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام آن توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، برگزار شد.

در این جلسه که در محل دفتر این گروه برگزار شد، عبدالعلی علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت:

صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام‌و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجب رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد، تصریح کرد:

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و به خصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌ دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود:

این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه با حضور عبدالعلی علی عسکری، فرشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند