Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی مازندران از تحقیق و تفحص از نحوه هزینه کرد پروژه کارخانه زباله‌سوز ساری خبر داد و گفت: سازمان بازرسی کل کشور هم در این پرونده ورود پیدا کرده است.به گزارش بلاغ،مهدی رازجویان روز گذشته بعد از جلسه بررسی وضعیت کارخانه‌های زباله‌سوز مازندران در پاسخ به این سوال که با توجه به عدم رضایت‌ از میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه زباله‌سوز ساری، آیا وقت آن نرسیده است که تحقیق و تفحص از عملکرد متولیان این پروژه در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: این اقدام انجام شده است، تیمی از سازمان بازرسی کل کشور بازدید میدانی از نحوه اجرای پروژه داشته، اسناد کنترل شده و منتظر نتیجه و اقدامات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به طرح این سوال که حدود هفت سالی است که این پروژه کلنگ‌زنی شده اما عملا زمینه بهره‌برداری از این پروژه فراهم نشده است، گفت: این پروژه پیشرفت فیزیکی داشته و به نتیجه نرسیده است.

رازجویان در پاسخ به این سوال که آیا انحراف بودجه‌ای در روند اختصاص بودجه وجود داشت، افزود: به دلیل محرمانه بودن جزئیاتی در این زمینه در اختیار بنده قرار نگرفته است.

در همین ارتباط محمد محمدی‌تاکامی مدیرکل امور شهری استانداری مازندران، نیز اظهار کرد: نظارت بر روند بودجه توسط دیوان محاسبات انجام شده و سازمان بازرسی کل کشور هم در این ارتباط ورود پیدا کرده و مستندات آن هنوز در اختیار ما قرار نگرفته است.

وی اضافه کرد: آنچه که در حال حاضر اهمیت دارد باید به دنبال تامین اعتبار این پروژه باشیم و نسبت به تامین اعتبار آن اقدام کنیم.

مدیرکل امور شهری استانداری مازندران خاطر نشان کرد: اگر در این پروژه مدیریت زمان نداشته باشیم و طولانی شود هزینه اجرای این پروژه افزایش می‌یابد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محور‌های استان از جمله محور‌های فریدونکنار - آمل، ساری-قائمشهر، ساری-لاریم و ساری - نکا به طول ۲ کیلومتر در یک ماه گذشته اجرایی شد.

او ارتقاء امنیت جاده‌ها را مهم‌ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و افزود: با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکار سازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده که با جدیت در دست اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟