Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارشی به نقل از بازرس کل وزارت امنیت داخلی آمریکا وضعیت مهاجران در مرز جنوبی این کشور را بحرانی توصیف کرد.
به گزارش آریا،شبکه تلویزیونی سی ان ان با بحرانی توصیف کردن اوضاع در مرز جنوبی آمریکا اعلام کرد: هشدار جدیدی درباره وضعیت وخیم مهاجران بازداشتی در جنوب آمریکا صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشتگاه های مهاجران در جنوب آمریکا به شدت شلوغ است و افراد برای مدت زمان طولانی در بازداشت نگهداری می شوند. این مهاجران مواد غذایی کافی در اختیار ندارند و امکانات بهداشتی آنها نیز اندک است. مهاجران همچنین نمی توانند لباس های تمیز بپوشند چون هیچ امکاناتی برای تمیز کردن لباس های آنها وجود ندارد.
این مطالب در گزارش جدید دیده بان داخلی وزارت امنیت داخلی آمریکا ذکر شده است. بازرس کل وزارت امنیت داخلی آمریکا می گوید حل کردن این مشکلات مستلزم توجه و اقدام فوری است. این هشدار پس از آن صادر شد که بازرسان اوایل ماه ژوئن از این بازداشتگاهها دیدن کرده بودند. در چند ماه گذشته هجوم مهاجران و خانواده های آنها به مرزهای آمریکا باعث شد که این افراد مدت زمان بیشتری در بازداشت بمانند و بازداشتگاههای مهاجران نیز بیش از حد شلوغ شود.
وضعیت مهاجران در مرزهای آمریکا هر روز وخیم تر و اضطراری تر می شود. هم اکنون گشت مرزی آمریکا در حال جستجو برای یافتن کودکی دو ساله است که در رودخانه «ریو گِرَند» ناپدید شده بود. روز دوشنبه زنی که تازه از عرض رودخانه عبور کرده و وارد تگزاس شده بود به ماموران گفت که دختر دوساله اش را در مسیر رودخانه گم کرد. ناپدید شدن این دختر دو ساله یک هفته پس از آن رخ می دهد که تصویری بسیار غم انگیز از مردی منتشر شد که هنگام عبور از رودخانه ریوگرند به همراه دخترش غرق شده بود.
نیک والنسیا خبرنگار سی ان ان در گزارشی از آلپاسو در تگزاس درباره وضعیت مرزهای جنوبی آمریکا گفت: گزارش جدید دفتر بازرس کل وزارت امنیت داخلی آمریکا به استناد پنج مورد بازدید از مرز جنوبی آمریکا تهیه شده است. عکس های منتشر شده نشان می دهد که این تاسیسات تا چه حد شلوغ هستند! در برخی موارد مهاجران حتی فضای کافی در اختیار ندارند که روی کف بتونی اتاق ها دراز بکشند!
براساس گزارش بازرس کل وزارت امنیت داخلی آمریکا, وضعیت این تاسیسات آنقدر خطرناک است که نه تنها سلامت ماموران را تهدید می کند بلکه سلامت مهاجران را نیز تهدید می کند. نیمی از هشت هزار فرد بازداشت شده در منطقه مکالن, بیش از 72 ساعت بازداشت بودند درحالیکه براساس قانون نباید بیش از 72 ساعت بازداشت باشند.
یک سوم کودکان نیز بیش از مدت زمانی - که قانون مجاز می داند  در بازداشت بودند. مقامات وزارت امنیت داخلی آمریکا می گویند با منابعی که در اختیار دارند, نهایت تلاش شان را به خرج می دهند. برخی از نمایندگان دموکرات که این هفته از مرز جنوبی آمریکا دیدن کردند می گویند این اقدامات کافی نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می‌شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳ مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.
 
به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر. ک»، «ک. ب. س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

tags # آمریکا ، هکر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است
  • موج حمایت از غزه در آمریکا به راه افتاد/ گسترش اعتراضات و بازداشت گسترده اساتید و دانشجویان
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود