Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جام جهانی تکواندو در سال ۲۰۱۹ طی روزهای اول تا سوم شهریورما به میزبانی چین در شهر «ووشی» برگزار خواهد شد. کمیته فنی فدراسیون تکواندو نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی را با توجه به قهرمانی در مسابقات تیمی جهان سال ۲۰۱۷ و قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلایلی که کمیته فنی فدراسیون تکواندو در این خصوص ذکر کرده است به صورت کاملاً مشهود و ملموسی غیرفنی و غیرموجه می‌باشد که اهالی تکواندو به خوبی از آن اطلاع دارند. کمیته فنی که معلوم نیست چه روز و چه ساعتی تشکیل جلسه داده است، با نادیده گرفتن نتایج سال ۲۰۱۸ جهان، از قهرمانی دو سال قبل دانشگاه به عنوان یکی از این دلایل نامبرده است.

نکته مهم اینکه فدراسیون در دو سال گذشته تیم قهرمان لیگ برتر را به جام جهانی اعزام کرده است. در همان زمان نیز نه صحبتی از جام باشگاههای آسیا بود و نه قهرمانی دو سال قبل در جام جهانی، حال اینکه کمیته فنی فدراسیون قهرمان ۲۰۱۸ جام جهانی را فراموش کرده و به یکبار یاد قهرمان سال ۲۰۱۷ افتاده، سوالی است که جواب قانع کننده‌ای برای آن یافت نمی‌شود.

در خبری که از سوی روابط عمومی فدراسیون منتشر شده، دلیل دوم برای انتخاب دانشگاه آزاد، قهرمانی در جام باشگاههای آسیا عنوان شده است. این دلیل نیز قانع کننده و فنی نیست. چرا که به هیچ عنوان جام باشگاههای آسیا شرایط فنی بالایی نداشت و یکی از ضعیف‌ترین دوره‌ها به لحاظ فنی بود. تورنمنتی با رقابت میان مدعیان داخلی و بدون یک چهره مطرح خارجی برگزار شد.

امیدواریم اعطا سهمیه حضور در جام جهانی به دانشگاه آزاد ناشی از اعزام نشدن سرمربی به قهرمانی جهان در پی حواشی مدیریت فنی و یا انتخاب نشدن وی به عنوان سرمربی دانشجویان نباشد که اگر چنین باشد، باید به حال کمیته فنی و این دست انتخاباهایش گریست!

اینکه شهرداری ورامین با چند جوان جویایی نام در میان تیم‌های مدعی قهرمان لیگ برتر می‌شود و سال ۲۰۱۸ مدال طلای جام جهانی را به خود اختصاص داده، ولی تلاش‌های این مجموعه نادیده گرفته می‌شود، خود جای سوال دارد! شاید اگر شهرداری ورامین هم این دست مباحث را به رسانه‌ها می‌کشاند و جنجال و حاشیه سازی را سرلوحه کار خود قرار می‌داد، این چنین حق قانونی اش از سوی کمیته فنی نادیده گرفته نمی‌شود. در واقع ورامینی‌ها چوب نجابت خود را می‌خورند.

تلاش های خبرنگار مهر برای ارتباط با اعضای کمیته فنی فدراسیون تکواندو و سئوال در نحوه خصوص انتخاب دانشگاه آزاد به نتیجه ای نرسید و آنها تلفن های خود را یا از دسترس خارج کرده و یا جوابگو نبودند.

کد خبر 4657539

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو جام جهانی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد

کنفدراسیون مچ اندازی آسیا میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را از ایران گرفت و به ازبکستان داد.

به گزارش فارس، در حالی که قرار بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود به دلیل سیل بی سابقه در امارات و نبود پرواز، لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

قرار بود کنفدراسیون مچ اندازی آسیا تاریخ جدید میزبانی ایران رااعلام کند، اما در اقدامی عجیب، این میزبانی به ازبکستان واگذار شد.

برهمین اساس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زير است:

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد