Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر گردشگری یمن تاکید کرد این کشور حق دارد به تاسیسات راهبردی در عمق خاک عربستان سعودی و امارات حمله کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ، وزیر گردشگری یمن تاکید کرد این کشور حق دارد به تاسیسات راهبردی در عمق خاک عربستان سعودی و امارات حمله کند.
احمد العلیی تاکید کرد در سایه ادامه تجاوزگری علیه یمن، هدف قرار دادن تاسیسات راهبردی در عمق خاک عربستان و امارات حق یمنی هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فهرستی از 300 هدف راهبردی داریم. اماراتی ها باید بدانند تماشاچی باقی نخواهیم ماند و سکوت نخواهیم کرد و همانطور که شهرها و زیرساخت های ما را هدف قرار می دهند و زنان و کودکان را می کشند، حق مشروع ماست که در چارچوب دفاع از سرزمین خود، ما هم به آنها حمله کنیم. کشورهای عضو ائتلاف متجاوز باید بدانند اگر به حملات خود ادامه دهند بدون شک ما همه مناطق و پایتخت های آنها و تاسیسات راهبردی در این کشورها را هدف قرار خواهیم داد.
العلیی درباره خبرهای منتشر شده در مورد عقب نشینی نیروهای اماراتی از بخش هایی از یمن از جمله استان مأرب و ساحل غربی این کشور افزود: بعید است امارات با توجه به منافع راهبردی خود، به تصمیم قاطعی درباره خروج از یمن دست پیدا کرده باشد. اطلاعات ما نشان می دهد آنها در تلاش برای فرار از اجرای توافقنامه سوئد هستند. پایبندی خود به این توافقنامه را کاهش داده اند. ما اطلاعاتی درباره بسیج گسترده نیروها داریم و شاهد حمله به بسیاری از مناطق در ساحل غربی و نزدیک شهر الحدیده هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یمن خاک عربستان امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح

به گزارش خبرآنلاین، وزارت خارجه عربستان با بالا گرفتن احتمالات برای حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، در این خصوص به تل آویو هشدار داد.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه عرب نیوز، عربستان سعودی امروز دوشنبه در مورد خطرات حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به عنوان بخشی از کارزار "خونین" و "نظام‌مند" خود برای یورش به تمام مناطق نوار غزه و آواره کردن ساکنان آن هشدار داد.

این هشدار پس از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی به ده‌ها هزار نفر در شهر رفح در جنوب غزه دستور داد تا اوایل روز دوشنبه آن منطقه را تخلیه کنند. این مساله حاکی از این است که احتمالا یک حمله زمینی به رفح که مدت‌ها از سوی صهیونیست‌ها وعده داده شده بود، قریب‌الوقوع باشد.

وزارت خارجه عربستان عنوان کرد که این کشور قاطعانه نقض مستمر قوانین بین المللی توسط نیروهای اسرائیلی که بحران انسانی در غزه را تشدید می‌کنند و تلاش های صلح بین المللی را تضعیف می‌نماید، رد می‌کند.

این وزارتخانه مجدداً درخواست عربستان را از جامعه بین‌المللی برای مداخله فوری بمنظور توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطینی تجدید کرد.

فولکر ترک، مسئول حقوق بشر سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفت که دستورات اسرائیل برای جابجایی فلسطینیان از رفح غیرانسانی است و آنها را در معرض خطر و بدبختی بیشتر قرار می‌دهد. او هشدار داد که چنین اقداماتی گاهی می‌تواند به جنایت جنگی تبدیل شود.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903697

دیگر خبرها

  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • روایت ژنرال صهیونیست از استراتژی یحیی السنوار
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد