Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت زیراب گفت: با اقتصاد مقاومتی تمام نقشه‌ها را نقش برآب می‌کنیم. به گزارش بلاغ،حجت الاسلام محسن قبادیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زیراب توجه به هفته عفاف و حجاب، عفاف و حجاب را زیرساخت اصلی جامعه دانست و افزود : چقدر به فکر این هستیم که دختران ما به نقطه اوج معرفتی برسند؟ کمپین های علیه حجاب شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بدانیم عفاف وحجاب زیرساخت اصلی جامعه ما است.

وی دلیل هدف قرار دادن دشمن نسبت به حجاب در جامعه را انحراف جامعه در جهت اهداف دشمن دانست و اظهار داشت :اگر زنان و دختران ما را هدف قرار می دهند به این دلیل است که می گویند اگر آنان را هدف قرار دهیم نیاز به جنگ نداریم چراکه خودشان جامعه را منحرف می کنند و فرزندان دین گریز تربیت می کنند.

امام جمعه موقت زیراب با اشاره به بحث مهم اینستکس، آنرا همچون برجام خسارت محض معرفی و اظهار کرد:روزی در بحث برجام عده ای گفتند مذاکره کنیم تا نفت در مقابل غذا اتفاق نیفتد اما اینستکتس دقیقا همین موضوع اتفاق خواهد افتاد و خسارت محض است. باید بدانند که با اقتصاد مقاومتی تمام نقشه ها را نقش برآب می‌کنیم.

قبادیان سرنگونی پهباد آمریکایی را نتیجه استقامت دانست و خاطر نشان کرد: یکی از خصوصیات آن پهباد رادار گریز بودن آن است اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست آنرا شناسایی و سرنگون کند و این نتیجه مقاومت ‌و استقامت است.

وی با بیان اینکه توقیف نفت کش ایرانی به منظور غبارآلود کردن فضا است، عنوان کرد: توقیف نفت کش ایرانی فقط برای غبار آلود کردن فضا بوده تا عده ای که حواسشان نیست احوالشان را پریشان کنند. این حرکات پوشالی است.

امام جمعه موقت زیراب مشکلات حاضر را مربوط به عوامل داخلی دانست و افزود : دشمن در یمن نتوانست کاری از پیش ببرد ، ایران که به خود کفایی موشکی و قدرت پهبادی دنیا رسیده است. مشکلاتی که داریم به خاطر داخلی هاست وگرنه از بیرون هیچ غلطی نمی توانند کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟

احد آزادی خواه، نماینده مجلس در خصوص حضور گشت ارشاد و ایجاد فضای دو قطبی در جامعه گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، حجاب در کشور ما از نظر قانونی و شرعی جایگاه ویژه داشته و مشخص است. راهبرد ما باید دفاع از حجاب از نگاه شرعی و قانونی باشد. اما اینکه در شیوه دفاع چگونه باید اقدام کنیم؛ بنده به هیچ عنوان اقدام قهری و برخی از برخورد‌هایی که اخیرا برای مقابله با بدحجابی انجام می‌شود را به هیچ عنوان قابل دفاع و موثر نمی‌دانم.

به گزارش جماران، وی در گفتگویی که با خبرنگاران داشته، افزود: به این نکته باید توجه کرد که رهبر معظم انقلاب و بسیاری از صاحب نظران در کشور همواره از تمام زنان با حجاب و بد حجاب جامعه دفاع کردند تا به نظام بدبین نشوند. بنده احساسم این است که شیوه‌های ترویج امر ونهی و ترویج عفاف و حجاب نباید به گونه‌ای باشد که عده‌ای را نسبت به اصل نظام یا کشور بدبین کند.

آزادی خواه در خصوص برخورد گشت ارشاد با شهروندان گفت: گشت ارشاد و فرماندهی انتظامی یکی از گام‌ها در ترویج حجاب است، پس دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی ما کجا هستند؟ ما نباید انتهای زنجیر را ملزم کنیم که صرفا با قوه‌ی قهریه با بدحجاب‌ها برخورد کنند، بلکه ده‌ها گام باید قبل از آن انجام شود. مانند آموزش و پرورش، فرهنگ، کار‌های ترویجی و.... دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های بسیار زیادی متولی در این امر هستند که باید کار‌هایی را انجام دهند. در گام نهایی نیز گشت ارشاد باید صرفا با معدود افرادی که حساب شده و سازمان یافته اهداف خاصی را دنبال می‌کنند، برخورد کند، نه با شهروندانی که در جامعه حضور دارند.

آزادی‌خواه در پاسخ به این سوال که چرا ما با برخی دوگانگی‌ها در برخورد با زنان که نمونه آن را در تصاویر صداوسیما و زمان راه‌پیمایی و انتخابات، شاهد هستیم، مواجهیم؟ گفت: بنده نظرم بر این است که باید این مسأله را به عنوان یک راهبرد اصلی اثبات کنیم که نگاه حاکمیت به تمام زنان و مردان جامعه یکی است و همه برایمان حرمت دارند و صاحب حقوق اجتماعی هستند. البته ما موظف هستیم در رابطه با اصول خود تبلیغ، ترویج و دفاع کنیم. یکی از اصول ما عفاف و حجاب است، اما این تبلیغ نباید به گونه‌ای باشد که دوگانه‌ای در کشور ایجاد کنیم که نیمی را صاحب حقوق بدانیم و نیمی دیگر را صاحب حقوق ندانیم.

وی ادامه داد: این دوگانه‌ای را که رهبر معظم از آن انذار فرمودند، می‌تواند غده‌ای سرطانی در جامعه باشد. این بیانی که حاج قاسم سلیمانی در رابطه با دختران جامعه فرمودند، بیان گمشده‌ی امروزه ما است. این دخترانی که امروزه پای صندوق رأی و راهپیمایی می‌آیند و دوربین‌های صداوسیما آن‌ها را پخش می‌کند نشان می‌دهد که این‌ها علاقه‌مند به نظام و کشور هستند که اگر با این‌ها به درستی برخورد شود، خواهید دید که به قول قرآن: «وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا».

اگر در لایحه‌ی عفاف و حجاب بنا باشد گشت ارشاد نباشد، حتما ملاک برای ما قانون است

وی در پاسخ به این سوال که اگر لایحه حجاب و عفاف به سرانجام برسد تکلیف گشت ارشاد به کجا خواهد رسید؟ گفت: معیار برای ما قانون است و اگر در لایحه‌ی عفاف و حجاب بر این باشد که مثلا گشت ارشاد یا اقدامات مشابه آن نباشد، حتما ملاک برای ما قانون است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود