Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ایران در رشته ۱۰ متر تپانچه گفت: از اینکه توانستم اولین مدال جهانی را در این رشته کسب کنم خوشحالم و امیدوارم مدالم سرآغاز موفقیت دیگر ورزشکاران کاروان ایران باشد.

به  گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از ایتالیا، سجاد پورحسینی پس از کسب مدال برنز بازی های یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۱۹ در ناپل ایتالیا در رشته ۱۰ متر تپانچه گفت: خیلی خوشحالم که توانستم اولین مدال خودم و کاروان ورزشی ایران را در بازی های یونیورسیاد ۲۰۱۹ بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این مدال شروع خوبی برای دیگر اعضای کاروان ورزشی ایران باشد و سایر بچه ها نیز با کسب مدال به کار خود پایان دهند.

وی افزود: هدفم این بود مدال طلا بگیرم اما سطح کیفی مسابقات بسیار خوب بود و ورزشکاران خوبی از سراسر جهان در یونیورسیاد شرکت کردند. در دور مقدماتی عنوان ششم را بدست آوردم و در فینال سعی کردم با دقت بیشتری کار کنم که خوشبختانه توانستم به مدال برنز برسم.

پورحسینی با بیان اینکه اولین مدال جهانی خود را در این رویداد کسب کرده است، گفت: سال گذشته ششم جوانان جهان شدم و امسال نیز در مسابقات آزاد مونیخ در رده دهم بزرگسالان جهان ایستادم. خوشحالم که توانستم اولین مدال جهانی را بگیرم و قطعا برای ادامه کار با انگیزه بیشتری برای کسب موفقیت تلاش خواهم کرد.

به گزارش ایسنا، نجمه خدمتی دیگر نماینده ایران در این رقابت ها بود که روز گذشته نتوانست در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر به مدال برسد.

ایران با ۴۱ ورزشکار در ۴ رشته والیبال، تکواندو، تیر و کمان و تیراندازی در یونیورسیاد ۲۰۱۹ حاضر شده است.

این بازی ها از ۱۲ تا ۲۳ تیرماه در ناپل ایتالیا برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: وجدان بیدار دانشجویان و دانشگاهیان در اقصی نقاط دنیا که از مظلوم دفاع می کنند را می ستایم و این ضمیرهای آگاه قابل ستایش و تقدیر است.

وی افزود: ادامه این حرکت ها و خیزش های خودجوش دانشجویی در اقصی نقاط دنیا در مقابل نسل کشی ها، درندگی ها و کشتن غیرنظامیان، بانوان و کودکان و حساسیت آنها نسبت به این جنایات می تواند آغازگر سیر تحولات جهانی و بیداری ملت های آزاده باشد و ما با قاطعیت از این حرکت ها اعلام حمایت خواهیم کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: دنیا در مقابل چنین جنایت هایی موضع گیری خواهد کرد و سازمان بین الملل هم تصمیمات جدی تری خواهد گرفت.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز شنبه (هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴،نشست با اعضای هیات رئیسه از برنامه های این سفر است‌.

همچنین نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و موارد دیگر)، نشست با اعضای هیات علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند