Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت عالی ملی راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه بر ادامه این فعالیت‌های مسالمت آمیز مردمی تا تحقق کامل اهداف آن تاکید کرد. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، هیئت  عالی ملی راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره تصریح کرد این راهپیمایی‌ها به عنوان یک ابزار مردمی با هدف ارتقای همبستگی ملی و برای جلوگیری از حذف حق بازگشت و تحقق شکسته شدن محاصره ظالمانه نوار غزه ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیئت با درود به شهدای مقاومت به ویژه شهدای جنگ سال 2014 رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و تمجید از شجاعت رزمندگان مقاومت از ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان برای سفر به نوار غزه با هدف پایان دادن به شکاف و اختلافات داخلی و بازیابی وحدت ملی و مقابله با توطئه‌ها دعوت کرد.

فراخوان برای راهپیمایی بازگشت دیگر؛ «با وحدت خود توطئه‌ را شکست می‌دهیم»

هیئت ملی راهپیمایی‌های بازگشت با نامیدن راهپیمایی جمعه آینده با نام «نه به مذاکره، نه به صلح و مخالفت با اعتراف به رژیم صهیونیستی» خواستار مشارکت گسترده مردمی در آن شد.

خاطر نشان می شود در راهپیمایی روز گذشته با عنوان جمعه «با وحدت خود توطئه را شکست می‌دهیم»، 40 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نوار غزه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نوار غزه نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم

حسین عوض، وزیر امور خارجه سودان در حاشیه اجلاس سازمان همکاری اسلامی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان ضمن تبریک انتصاب وزیر امور خارجه جدید سودان، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت ک حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • آونروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم