Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون سیاسی وزیر کشور با بیان این که اقدامات ظالمانه و غیر قانونی ترامپ، بدعتی علیه حقوق بین الملل است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران هنر عبور از شرایط سخت و پیچیده را دارد. تاریخ انتشار: 15:49 - 15 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۰۱۱ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ جمال عرف درجمع معتمدین، نخبگان، برگزیدگان و نمایندگان گروه‌ها و اقشار مختلف استان اردبیل، با اشاره به اهداف اصلی سفر‌های استانی معاونت سیاسی، گفت: علت اصلی این سفرها، فراهم آوردن شرایط گفت‌وگوی بی‌واسطه و رودررو با اقشار و گروه‌های مختلف استان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی اظهار کرد:معتقدم یکی از مشکلات اصلی کشور، عدم گفت‌وگو یا کمتر بحث کردن است و آشکارا از خانه تا جامعه با یکدیگر کم گفت‌وگو می‌کنیم.
عرف با تأکید بر این که با گفت‌وگو می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد یا برای آن‌ها راه حل پیدا کرد، عنوان کرد: ابلاغ منشور گفت‌وگوی سیاسی از سوی وزیر کشور به استان ها، به معنای وظیفه توأمان مدیران سیاسی و اجزای جامعه مدنی برای تقویت فرهنگ گفت‌وگو و تلاش برای حل مشکلات از این طریق است.
معاون سیاسی وزیر کشور در بخشی دیگر از سخنان خود، با تأکید بر این که اقدامات ظالمانه و غیر قانونی ترامپ علیه مردم و نظام، دقیقا مصداق بدعتی علیه حقوق بین الملل است، افزود: به هر حال در چنین شرایطی که دشمن با تمام قوا علیه انسجام ملی و ثبات نظام وارد عمل شده، بهترین و مؤثرترین راهکار، ایستادگی و مقاومت است و جمهوری اسلامی هم ثابت کرده که هنر عبور از شرایط سخت و پیچیده را دارد که این مهم هم با همراهی و همدلی دولت و آحاد مردم از جمله همین جمع حاضر که در واقع نماینده جامعه مدنی هستند، اتفاق می‌افتد.
عرف هم چنین با اشاره به سیاست کلان وزارت کشور مبنی بر اتخاذ سیاست شایسته گزینی در انتصابات، به رویکرد مهم انتصاب معاونان خانم در استانداری‌ها و نیز بهره گیری از توانمندی‌ها و قابلیت‌های مدیریتی بانوان و جوانان در انتصابات سیاسی استان‌ها اشاره کرد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور مدیران سیاسی ایستادگی و مقاومت بانوان و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در  گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با آمادگی ارتش در مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی به خاک کشورمان اظهار کرد: ماموریت ذاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از مرزهای هوایی و دریایی و زمینی کشورمان است و این ماموریت را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به درستی و به قاطعیت انجام داده است.

وی ادامه داد: نمونه بارز این عظمت و بزرگی ۴۸ هزار شهیدی است که ارتش  کشورمان برای این آب و خاک تقدیم کرده است.

امیر سرتیپ محمد محمودی افزود: امروز به جرئت می‌توانم بگویم ارتش ما از همیشه آماده‌تر است، چرا که بخش مهمی از تجهیزات مورد نیاز را خودمان در حال تامین هستیم. در وزارت دفاع و ارتش این تجهیزات بومی آماده شده و اکنون به کار گرفته شده است. نیرو‌های ما اکنون  نیرو‌های با بصیرت و آگاه و هوشمند هستند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جوان‌هایی که امروز وارد ارتش می‌شوند، از گذشته از نظر آموزش و تجهیزات انفرادی و تجهیزات جمعی آماده‌تر هستند. سلاح‌های جمعی مانند تانک و توپخانه، هواپیما‌ها و ناو‌های ما آماده‌تر از گذشته هستند و در ارتش همه آماده هستند  هر تهدید‌ی  علیه این کشور مانند جنگ تحمیلی رژیم بعث پیش آید را  در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و تعیین کننده و سخت بدهند تا دشمن  پشیمانی را به خوبی تجربه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد