Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ورزشکاران مرد و زن تنیس روی میز ایران در مجموع 34 مدال از بازیهای جهانی کارگری در اسپانیا را کسب کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، ورزشکاران مرد و زن تنیس روی میز ایران در مجموع 34 مدال از بازیهای جهانی کارگری در اسپانیا کسب کردند. در روز پایانی مسابقات تنیس روی میز بازیهای جهانی کارگران، هادی صبحی چهار بر صفر حریف اتریش خود را شکست داد و در فینال با شکست علی گلستانی قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیمان احمدی در رده سوم قرار گرفت.
مهسا کردی پور سه بر صفر ویدا عبدی را برد و به دیدار پایانی رسید و در مسابقه فینال هم به ورزشکاری از اتریش باخت و به مدال نقره بسنده کرد. عبدی هم به طور مشترک با پینگ پنگ باز اتریشی در رده سوم قرار گرفت.بدین ترتیب ورزشکاران تنیس روی میز ایران در این بازیها در مجموع 34 مدال رنگارنگ کسب کردند که سهم مردان 11 مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز بود و بانوان هم 6 مدال طلا، سه نقره و سه برنز بدست آوردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: درخشش ورزشکاران ایرانی مسابقات تنیس اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ششمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو هانیه رستمیان در فینال تپانچه ۲۵ متر زنان در رده پنجم قرار گرفت. او در پایان مرحله مقدماتی در مجموع مرحله دقت و سرعت با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاده و راهی فینال شده بود.امروز در ادامه این مسابقات نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت مردان و زنان رقابت خواهند کرد.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو برگزار می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

تاکنون در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌ میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند. در تپانچه ۲۵ متر هانیه رستمیان پنجم و گلنوش سبقت الهی پنجاه و هشتم شد.

در تفنگ بادی امیرمحمد نکونام یازدهم، پوریا نوروزیان پنجاه و هشتم، نجمه خدمتی بیست و سوم، فاطمه امینی نوزدهم و شرمینه چهل‌امیرانی سی و ششم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی