Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:25:13 GMT

کمبود 1000 لیتر بر ثانیه آب شرب در شهر کرمان

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۰۷۲۰

کمبود 1000 لیتر بر ثانیه آب شرب در شهر کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: برای گذر از تابستان امسال، تعدادی از چاه‌های آب دستگاه و شرکت‌های حوزه شهر کرمان برای کمک به تامین آب شهر کرمان به کار گرفته خواهند شد.

به گزارش ایسنا، سیدمصطفی آیت‌اللهی‌ موسوی امروز 16 تیر ماه در نشست بررسی وضعیت چاه‌های آب مورد نیاز برای تامین آب شرب شهر کرمان عنوان کرد: با توجه به شرایط شهر کرمان به دلیل کمبود آب شرب و مشکلاتی در زمینه کاهش فشار و قطعی آب، پیشنهاد شد تا تعدادی از چاه‌های آب دستگاه‌ها و شرکت‌های حوزه شهر کرمان کمک گرفته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به کمبود یک هزار لیتر بر ثانیه آب شرب در شهر کرمان اشاره داشت و اضافه کرد: با توجه به این شرایط و برای اینکه تابستان امسال را بتوانیم با کمترین مشکل پشت ‌سر بگذاریم، تعدادی از چاه‌های آب دستگاه‌ها و شرکت‌ها که فعلا استفاده نمی‌شوند و یا مازاد هستند، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

آیت‌اللهی موسوی ادامه داد: این اجازه برداشت به صورت موقتی و در ساعاتی از شبانه‌روز خواهد بود و بعد از تصفیه جهت ذخیره در منبع آب شرب شهر کرمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در ادامه این جلسه به لزوم برنامه‌ریزی جهت تامین آب مورد نیاز شرب استان کرمان در سال‌های آینده اشاره داشت و گفت: با وجود بارندگی‌های اخیر اما همچنان کمبود آب در استان کرمان را شاهد هستیم.

وی کاهش سطح آب‌ سفره‌های زیرزمینی را یادآور شد و افزود: یکی از راهکارهای اساسی که برای تامین آب شرب می‌توان به کار گرفت، کنترل روان‌آبها و آب‌های سطحی است.

براساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد تا شرکت آب منطقه‌ای استان و سازمان صمت، مشترکا نحوه و میزان استفاده از چاه‌های شرکت‌های حوزه شهر کرمان را بررسی و جهت کمک به رفع مشکل کمبود آب شرب برنامه و راهکار لازم را ارائه کنند.

همچنین دو حلقه چاه آب مربوط به منابع طبیعی و دو حلقه چاه آب مربوط به اداره تعاون زندان به مدت 12 ساعت خارج از زمان مصرف خودشان، باری ذخیره‌سازی آب شرب شهر کرمان توسط شرکت آب و فاضلاب شهری به کار گرفته شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كمبود آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند پخت نیمرو با 1000 تخم مرغ توسط آشپر روستایی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم) طرز پخت برنج سرخ شده با تخم مرغ توسط آشپز ژاپنی (فیلم) طرز پخت کتلت مرغ و تخم مرغ به سبک آشپز ژاپنی (فیلم)

دیگر خبرها

  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • فرایند پخت نیمرو با 1000 تخم مرغ توسط آشپر روستایی (فیلم)
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد