Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:35:15 GMT

اجرای طرح رواق رضوی در قزوین ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۴۸۹۶

اجرای طرح رواق رضوی در قزوین ادامه دارد

حجت الاسلام علیرضا میرسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه های مختلفی پیش بینی شده که اجرای طرح «رواق رضوی» از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: برگزاری برنامه کیفی از سوی آستان قدس رضوی در سالجاری پیش بینی شده است.

مسئول فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین آمار خادمیاران این استان را چهارهزار نفر عنوان کرد و گفت: این خادمیاران در ۲۵ کانون فعالیت می کنند که بخشی از فعالیت های آنها مربوط به شرکت در طرح «رواق رضوی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرسلامی اضافه کرد: در قالب اجرای طرح رواق رضوی، غرفه هایی در میدان آزادی قزوین برپا شده که فعالیت های فرهنگی در این غرفه ها برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در غرفه ها برنامه های فرهنگی مختلفی از جمله برگزاری مسابقه و فروش کتاب مربوط به انتشارات آستان قدس رضوی صورت می گیرد.

مسئول فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین خدمات پزشکی در غرفه دیگری ارائه می شود.

میرسلامی اضافه کرد: غرفه مهدکودک، مشاوره خانواده و معرفت افزایی نیز از جمله غرفه هایی است که در میدان آزادی قزوین برپاشده است تا خدمات است که خدمات مختلف در آن ارائه شود.

وی هدف از برپایی این غرفه ها را خدمت کریمانه به رسم اهل بیت (ع) و معرفت نسبت به امام رضا (ع) و ولایت عنوان کرد و یادآور شد: فعالیت این غرفه ها تا روز ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.
 

کد خبر 4661713

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا سلیمی دهه کرامت آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان